2014年4月14日 星期一

玩飯

剛過去嘅週末,小小唔係好願食飯。星期六晚隔左一陣都肯好好食,琴晚星期日晚,佢玩跌左隻匙羹,我一怒之下話“唔食就唔好食”然後放左佢落地,之後佢一直抱住我大脾,又喊,但抱返佢上餐枱佢又玩,落返地又喊,最後俾佢玩我地食嘅通心粉等等,先肯食完佢d飯,之後仲係咁追要食菜,好似食極都唔夠咁。

琴晚至今朝我都一直喺度諗呢件事。雖然我同爸爸講,到小小識性時我就會奉行“唔食唔俾食”嘅做法,主要係因為見到bob話喺佢大女身上可行,但佢而家咁細個,而家做呢件事其實應係唔實際。

然後我諗起佢抱住我大脾喊嗰個樣,同埋佢用自己隻匙羹將d通心粉由大碟不落自己隻食飯杯,我覺得好迷惘,其實小小只係:
- 好想食我地食嘅野
- 匙羹嘅運用做得好好,好到可以由大碟準確不落杯

卒之,佢一路玩不通粉嘅時候我一路餵返佢d飯俾佢,佢都冇唔食,最後食左好多通粉之餘,亦食晒自己碗飯。

我覺得我呢個脾氣發錯了,但我有少少唔知應該點拿捏……其實托賴小小係一個鍾意食野嘅小朋友,我只係唔希望自己搞到佢唔鍾意食物。

3 則留言:

  1. 我媽都係用 "唔食唔好食" 方法湊大我
    我都會想用呢個方法, 但原來實行起上嚟有點難, 尤其驚佢唔食唔食到最後胃口細晒.....我唸都係要大個啲, 等佢知道咩係 "懲罰" 先可行

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到有個blogger歲半已經有punish corner.... 我喺度諗,究竟小小歲半時會係點呢?

      刪除
  2. 我比你兩個都惡。。。啱啱先發完惡,瞕瞕就自己去了午睡。

    回覆刪除