2014年10月20日 星期一

滿21月雜記

整整一個月冇寫,甚至上次嘅草稿都冇繼續完成 v.v

說話

呢個月嘅小小又更神速進步。琴晚當小小已經食完自己嘅飯離開飯枱,對面屋姨姨返黎,小小走去門口指住,對細舅父講:「舅父你睇下,姨姨呀」

食飯嘅時候,佢搶住攞筷子,然係「呢個媽媽嘅,呢個婆婆嘅,呢個小小嘅」,指住坐緊張櫈又再講多次。刷牙時我地成日教佢每人都有自己o既牙刷,公仔又有公仔o既牙刷,唔可以 lo 亂,又由於佢成日搶我地o筷子,我地亦有成日講「呢對筷子唔係你架,呢對先係你架」,而家睇咁o既情況,唔知會唔會教到佢o既自我意識好高呢.... u.u 不過都冇得諗咁多喇,總好過佢成日諗住用自己支牙刷幫公仔s刷牙啦.... 佢而家越黎越多野講喇,越黎越好笑 LOL,聽過佢講「返屋企食奶奶」 (因為好多時佢喺婆婆度話要食奶,我都話返屋企先食,有時又會同佢講「而家返屋企跟住食奶」),又會講「搵爸爸 / 爸爸唔喺度」,爸爸之前炒車好多紗布,佢會指住紗布話「整親呀~」,又會弓字步咁指住自己個頭 (幫佢戴左頭cool或髪夾)「靚靚」等等等等等

活動能力

小小仲係一個細隻B。前排特登的佢去運動場磅重,係剛好 20.0lbs。而家有得扶住上落o既樓梯係冇難度,但因為起跑多左,反而仆過幾次應一應o既,所以要時常提醒佢上落樓梯要拖住,同埋唔好喺斜路跑。

前一兩個月仲係開唔倒擰蓋 (主要係罐雪花膏),最近已經收放自如,去到 playgroup 中心個厠所仲識開擰o既水喉 (但唔識閂)。

好想自己著鞋,但對 dr kong 係腳內外側都有魔術貼但又 wear 晒咁,正苦惱緊係買咩款先啱,有諗過係咪應該買 slip on 等佢可以自己著得到..... 未諗掂.....

識配合著褲,首先要踎喺佢旁邊俾佢扶住,然後佢會起腳,就幫佢穿到底,之後佢會放再起另一隻腳,入晒兩隻腳之後,佢會自己 yau 褲,我就會同時幫佢抽住後面 (因為條尿片會太太頂住),爸爸就會由佢自己 yau 好前面再幫佢整後面。


好鍾意食杏仁,去到婆婆度會指住個玻璃樽叫「咬呀~」

其他屋企餸基本上都會俾佢試下,但星期六日時出街食有時都係唔太多選擇,其實唔係怕佢咀刁,而係怕太咸對佢身體唔好。

所有俾佢食o既野都仲有剪碎,一來要剪細到一隻匙羹裝得到,佢先能夠自己畢得到。另外,爸爸亦喺屎片度發現小小曾經掂吞雪梨.... 所以暫時都係繼續剪剪剪,後悔小小仲係食奶B時曾經話過人地剪野食俾佢歲幾個大B。





沒有留言:

張貼留言