2015年11月16日 星期一

家有殘障兒(誤)

自從小小揼親隻腳趾唔肯行開始,一直都係好似佢未識行嗰時咁,要全程抱住 / 揹住。爸爸錫住我,所以由第一日返工開始已經推架BB車出黎推小小去婆婆度,等我夜晚可以推住返屋企,而從來唔坐BB車o既小小,亦竟然坐得好開心。某一日,當我如常咁推到架車去屋企門口,然後抱起佢入屋放落梳化時,突然醒覺屋企有殘障兒o既人真係好辛苦,我抱左幾日已經咁攰,日日抱,仲要明知要抱一世,係幾大o既負擔 ?…

兩個禮拜後o既琴日,我地帶小小返醫院覆診,醫生話無論第一張o係急症室照o既 X光片定剛啱照張片佢都唔覺得有骨裂。雖然當日第一次去睇醫生時,化驗所同醫院義肢及矯形部醫生都話有,但我都唔需要質疑眼前呢個骨科醫生,因為重點係我只需要知道呢刻係有冇事。既然冇事,就可以返學啦,返屋企時正好係放學時間,返左幼稚園同老師溝通一下,老師都好理所當然地覺得我地聽日(琴日o既聽日,即係今日) 會返學。

返到公司,update 返小小舅母話我地覆左診,小小舅母叫我要夠狠心逼小小行。夜晚返到屋企,我又氹又逼咁先拉倒小小由佢個食飯位 (已經係厨房門口) 「行」去雪櫃 (一入厨房就係),攞佢呢期好鍾意o既小丸子(益生菌膠囊) 黎食,我媽同我細佬見到我咁強硬都唔敢搭嗲,而小小出返廳已經喊晒口咁要求我餵佢食飯。

到食完飯走o既時候,本來諗住用佢最鍾意o既細舅父拖佢返屋企 (我細佬冇試過同佢一齊行咁遠) 黎引佢自己行返屋企,但估唔到一出左門口佢已經同舅父拜拜,我細佬都幫佢堅持到入[車立]叫真係拜拜。出左[車立],我一邊拖住小小倒後行,一邊大聲鼓勵佢繼續行。其實佢好想我抱,但我話「你行到上斜啦,跟住我抱你啦,你知媽媽抱唔倒咁遠嘛」。我唔知點形容佢係點行,總之好似唔記得左邊隻腳、邊度要用力咁,唔能夠企直,我拍佢整親腳嗰邊pat pat,叫佢「pat pat  要用力架」,一路行、一路(不自覺)好大聲咁叫「啱喇! 用力啦! 企直啦! .....」,唔顧得阻唔阻/嘈唔嘈倒人。一直行到離開大厦範圍,去到我應承佢o既上斜位,我好大力攬住佢,隨即就喊左出黎,同佢講,你做得好好呀! 好叻呀! 咁辛苦先學識行路,唔好唔記得左點行呀! 嗰刻激動到不行,好驚佢真係唔記得左點行。

之後行到去商場時,我本來諗住自己喊到兩行眼淚就唔行入商場喇,點知小小話要行返商場條路,我話「咁我地搭完抺手電梯,你就自己落地行,行到去涼茶姨姨度我就抱返你啦」,估唔到上完電梯佢竟然主動要落地,要我扶住佢行,然後我地一路由扶手電梯口行到去涼茶舖,仲喺涼茶舖坐左陣先肯離開。

由於小小要入涼茶舖,於是我要逼自己快快收拾好心情同喊樣 (以免俾涼茶姨姨問),冷靜落黎o既我,竟然喺抱住佢由商場行返屋企時話︰

「咁辛苦學識左行,唔好唔記得點樣行呀,慢慢黎、學識返就得,媽媽會一直拖住你,但到大個就冇人拖你架啦,你就要自己行。就算媽媽想拖你,你都要記住同我講「唔使」呀,爸爸就係因為俾佢o既媽媽 -- 即係嫲嫲 -- 一直都要拖住佢,所以爸爸而家先咩都做唔倒。大個就要自己行架喇,到時你做咩,只要唔係傷天害理,媽媽都會支持你」。

- - -

後記︰

第二日,爸爸話好辛苦先送倒小小返學,仲要喺校務處坐左一排先入課室。中午時份,老師打電話黎,佢話「打個電話黎係話俾你知唔使擔心啦,佢好好呀,冇乜野呀」,老師話佢地喺小小未返入課室時,先同小朋友一齊祈禱,通知左小朋友們小小返黎啦同埋佢整親隻腳,之後小小返入課室時係上課前o既自由活動時間,老師話問左小小要唔要去玩,佢話唔要,老師就安排左佢睇書。到時間夠時,戲肉黎喇 XP 老師話「咁你知小小係鍾意 order 人做野o個D啦,咁我叫佢去叫D小朋友收玩具啦,咁佢就走去XX角度同其他小朋友講「收玩具喇」,佢自己行架喎」。

之後到大肌肉活動時間,老師問小小要唔要sir滑梯 (學校有套室內小滑梯),小小話唔要,於是第二幕高潮又黎喇 XP 老師話安排左佢坐喺 sir 滑梯前方高左一級唔會撞親佢o既位置「咁你坐喺度做小老師,幫我睇住邊個小朋友乖、有排隊,然後一陣話我知啦」


沒有留言:

張貼留言