2013年8月12日 星期一

食左太多紅蘿蔔 :P

琴日(星期日)成朝小小都冤聲冤氣,食完早上第一餐奶之後一路都唔俾放低,又唔俾第二個抱,連爸爸都唔俾,一定要我抱。到我終於要放低佢去厠所時,我o係度諗,唔通琴晚個湯真係有問題??

事緣前一日(星期六)一早出左街飲茶,主要係一齊去睇舅父仔剛買o既新樓,同埋去拜四角,之後返左(嫲嫲)屋企泵奶(呢個後話),再返過去婆婆度食晚飯。因為呢日出左街冇食糊仔,婆婆就建議俾 d 煲湯紅蘿蔔佢食下。我一路都想俾米糊以外o既野小小食下,但自己冇(時間)整,婆婆則覺得太早,所以呢日難得婆婆建議,d 紅蘿蔔亦真係煲到好林,於是夾左整整兩塊整爛餵小小食,食下食下,話唔食最後都差唔多食得晒。

食完小小扭眼訓,暗左佢訓我地繼續食飯,到九點小小自動波醒左,婆婆即刻叫我地起程返屋企(因為已經踏入農曆七月喇)。搭 lift 時小小又試係咁R面,同 lift o既叔叔話叫幫佢抹下面,佢話梗係痕先會 R 啦,小小越R越起勁,R到塊面開始紅,我個心突然驚一驚,唔通湯入面 d 魚或者其他野小小敏感??? 返到屋企即刻幫小小抹面同抹雪花膏,冇再紅同R喇。

冤到中午時,見佢皮膚冇野即係應該唔係食物敏感啦。突然又諗起 -- 係喎健康院本書仔係話每次試一樣新野,每次食一兩匙,觀察冇事先繼續食,係喎!!!! 我做乜發神經整左成 oz 咁多紅蘿蔔佢食呢?!!! 可能食太多 ung 住個胃喎!!! 成朝都唔肯訓,就早早地過去婆婆倒沖涼啦。我地又o係度討論佢未疴屎,我成日話佢而家係兩日先疴一次,沖完涼、食埋奶,食左整整六安半!!! (平時都係六安樽飲剩d,呢次六安半樽飲到一滴都冇剩),再拍訓覺,點知老公拍拍下拍出一大泡屎。開出黎,真係成餐紅蘿蔔!!!! 辛苦你喇小小,sorry monkey 大肚臍 :P 冇事 lu

後話
呢排右邊胸塞塞地,又食返卵磷脂,再加上可能之前太塞所以小小啜唔倒仲啜損左,所以琴日決定樽餵多一餐然後泵多一次俾損位休息下。谷到五點幾泵出六安幾,但最頂引o既,係右邊鬆左好多,但好似到左邊實左..... -_-"
 

3 則留言:

  1. manchi
    2013年8月22日 下午4:08
    bb 都係要慢慢試下新野,等腸胃慢慢適應(winking)

    回覆刪除
  2. BY
    2013年8月19日 下午11:25
    poo poo有紅蘿蔔係正常架!
    其實你可以慢慢比多d吾同既食物佢喇,龍BB都好鍾意紅蘿蔔架!

    回覆刪除
  3. 妹豬
    2013年8月19日 下午1:25
    我又係成日都唔記得,每次比妹豬食新野都無試少少先,好彩無事咋

    回覆刪除