2013年5月17日 星期五

19週 -- 返公司交人

我都係諗唔掂,究竟計幾多個月大時係用週數去計定係用日曆月去計呢? AHAHHAAH, ANYWAY, 總之我都係當小小而家係4個幾月囉

琴日帶左小小返爸爸媽媽o既公司亮相,先返去媽媽公司,office 有八成o既同事都翁左埋黎睇BB,最搞笑係其中幾個係咁索佢跟住好失望咁話點解冇BB味,我話「應該有爸爸陣汗味,因為係爸爸咩住黎」。諗返,又係喎,我都好耐冇索小小陣味,我諗係返左工之後就冇喇。產假後期心情好好時,我久唔久會好大力咁索佢個口,會有陣奶味,聞倒奶味我就話「唔,夠飽喇」咁,到返工後,小小o係婆婆度做「頭泥treatment」(btw, 我老公成日話佢頭泥陣味係最好o既驅蚊, 所以小小 touch wood 冇俾蚊咬),我好多時返工會彷彿聞倒小小陣頭泥味 (而家都仲會,但少d,因為小小d頭泥可以話係冇晒咁濟喇),好多人都會問「返工掛唔掛住個BB呀?」,我成日都會好決絶咁話「冇!」,其實我會暗暗地諗起佢陣味。 

去到爸爸公司,9成半都係英文人,佢地抱住BB時同佢講野真係好好聽,聽得出係同緊BB講野,有兩個(老細級)黎同我傾左幾句,汗... 我D英文真係好差... 淨係可以客套兩句跟住用笑黎 end the conversation.... 之後我就借左佢地個 meeting room 餵奶,之後就出左 lift 口暗小小訓覺 (因為佢有兩聲喊,唔好o係office嘈住人啦),再返入去 meeting room,抱住小小自己都「閉目養神」左一陣。

o係地鐵上扮憂鬱的小小
201305161714

 之前爛面已經差唔多好返晒喇,返到屋企樓下時仲俾條咩帶kick甩埋呢塊焦
201305161713
 

沒有留言:

張貼留言