2013年5月17日 星期五

週末床上

呀其實唔正式係週末,只係我放假啫

呢日小小訓中午o個次覺時,老公叫我不如都訓一陣,本來我都覺得唔係好使訓,但既然佢咁講,我就攤下啦。點知就o係我岩o岩訓著時小小咪醒囉,佢不嬲呢覺都訓得唔長,由於我o岩o岩訓著仲成身軟,我就咁拎左佢上我張床度,話「同媽媽一齊訓啦.....」就自己may返埋眼。

呢隻妹自己 un 下 un 下,就 un 成咁喇


佢仲趴o係度自己講野講左好耐,望下佢係冇表情的


老公成日話俾隻喪奔羊小小做朋友,我睇下張標籤,人地寫到明三歲以上先可以同佢玩架,而且而小小個個都錫 (ie乜都放入口),d大陸野都係信唔過俾食,呢一朝見佢咁開心,諗住攞隻喪奔羊同佢合照,點知擺極都唔o岩pose,最後映倒呢張「一腳西走喪奔羊」
 

1 則留言:

  1. yahoo blog 執粒前後一直o係度做人力搬家 (冇用到佢個輕鬆搬家 function, 反正我又唔多 blog, 而且重睇一次都好開心). 今日 12月16日, 小小已經11個半月喇, o係公司終於有少少空檔又開始螞蟻搬家。 前排天氣勁乾燥時小小又開始爛面, 但而家睇返4m o既呢幅相, 原來當日個面真係爛得好嚴重呀! 感謝上天今日小小靚女面 ^^

    回覆刪除