2013年5月18日 星期六

按需要餵哺

http://ardenwong.com/blog/?p=3379

今日睇倒呢篇文章,有好大感想。當初餵人奶真係好辛苦,係情緒低落o既一個主要原因,再加上我頑強固執o既性格,而家望返轉頭先發現自己對於餵人奶可以話係有絶對o既執著。我好相信人奶係唔會唔夠食,但身邊總會有人話你出得唔好(「點解唔係噴射式、唔係餓 bb 點會係咁喊」等等),如果當日有人話俾我知其實bb只係食好少,bb喊係可以冇原因,bb不停食係好正常等等,當日就唔使日日o係度苦惱究竟 bb 搞乜。

由當初諗住餵到返工,到預左返工之後隨時會唔夠食要食奶粉,到滿三個月都仲夠食 (但奶量跌到日日要計住係咪夠食),到而家20週喇,bb仲係全人奶,我真係好感恩亦好欣賞自己做到今日。

日日返工都好眼訓,返工冇停手 lunch time 冇得抖係咁泵奶,放工仆倒咁收工都要8點先返到屋企,好多時我都會期待唔使再泵奶o既一日,咁我就可以 lunch time 他他調調休息下,但我諗如果可以o既話,可能我寧願朝早唔再叫醒小小食第一餐,但都係起身泵奶俾佢第一餐食,lunch time 繼續泵o既話,就又可以有一枝奶俾佢日間食,到時小小已經食固體,唔使再有「只係食奶,完全食奶」o既壓力,其實仲可以輕輕鬆鬆泵奶啦,一諗到呢度,我又有繼續泵落去o既 couragement,然後 keep 住返工再埋身食一餐,似乎所有野其實都可以好美滿。

各位奶媽,加油﹗

沒有留言:

張貼留言