2014年3月10日 星期一

月齡14的(媽媽的)生活

最近週末都訓得好晏,“好晏”嘅意思係--訓到唔知幾多點,總之小小會一醒就坐起身喊,而個天又已經光左嘅,就食奶(如果天未光就拍佢訓),通常係6-7點左右,之後就咁放低佢,自己隨即又再大昏迷,訓到唔知幾時,小小自己玩到唔耐煩或者再要食奶就會狂拍我,一開始拍時我都會唔理佢,睇下有冇得扮傻,但通常都冇得扮,咁就起身同小小講早晨,跟住拉開件褸嘅拉鏈,再向佢伸手,佢就會好開心咁撲過黎食奶,好搞笑。

啱啱過去嗰個星期六,食完奶,幫佢著對新買嘅GAP(平時都係著家居鞋),跟住放佢落地(由大床),佢就“撻撻撻”咁、好開心咁行出廳去搵嫲嫲。嗰刻我係覺得“嘩~好爽呀~”,我仲喺床度伸左一陣,爸爸又入黎喺床伸左一陣,跟住我地去先出廳去招呼小小。

同小小嘅生活,好似過左好耐,又好似眨眼間嘅事。最近工作時間一日一日咁倒數weekday嘅時候,常常會突然諗起:“喺我一日一日倒數望緊weekend黎嘅時候,同時間亦等於小小又大左一個禮拜喇喎,究竟我應該望時間過得快d定係慢d好呢!” 不過無點都好,小小都係快高長大中 ^u^

沒有留言:

張貼留言