2014年3月26日 星期三

熟睡的小人兒

琴日傍晚要開例會,再加上一位今日開始放假嘅 sales 開到聲搵我幫佢放假前出埋張 order,所以入會議室之前已經打定電話同婆婆講要夜返。
 
八點熄緊電腦時,婆婆已經打電話黎問我咩環境,話小小係咁要婆婆換衫同幫自己著褸,我即刻著袜換鞋,狂奔落樓,再衝去mcdonald買個餐諗住上巴士食。
 
本來話巴士過完海底隧道就通知婆婆,點知小小已經等唔切,拎埋鞋要婆婆著同埋幫自己著,所以婆婆就抱小小落樓先喇。去到百佳門口,婆婆話本來小小lur住要入去 (呢排小小都會行行下轉左入租碟舖同百佳),但係婆婆同佢講︰「唔入去喇,入左去媽媽搵唔倒我地架」,佢好似真係明咁,冇再話要入去,於是佢地就喺百佳門口等我。
 
返同屋企,小小少有地唔肯走去嫲嫲度,連我去洗手都唔俾,係咁拉我件褸個拉鍊扣表示要食奶,咁我都要好快去洗個手啦,之後再同佢入房,佢食住就訓著左,比平時早好多。之後我去沖涼出黎,佢醒左,再食多兩啖又訓番。
 
徧徧呢晚我竟然唔眼訓,又唔想喺廳,怕小小又半醒時見倒冇人會醒晒,於是我就攞左耳塞入房聽收音機。喺街燈下望左小小好耐,以前 / 平時通常我都會好匆忙咁喺小小一訓左就趁機會走開去做其他野,或者夜晚時就會好攰一齊訓左 (而家好多時仲係我早過小小訓著添 -_-"),我發現自己可以話係從來冇試過咁安靜地望住訓著左嘅小小。我一路聽住收音機 (btw 11點商台已經得返余迪徫了,唔有趣),一路望住小小,又拉下佢個褲腳,又摸下佢個心口,唔知我媽喺我地細個時係咪都有咁嘅時候呢?(又btw我媽應該超忙,有三件)。
 
有時,抱住小小時會比劃下佢喺我肚入面時佔幾多空間、有幾長。有時當抱住佢喺大脾訓覺時,佢個頭頂頂住我個下巴,我會覺得好 amazing : 嘩~ 佢由只佔我個肚嘅空間,有而家頂住我下巴。
 
第二朝 (即係今朝),我又好早醒左,由於唔係覺得好眼訓好需要繼續,所以又喺度觀察訓覺中嘅小小。而家小小好似開始訓得好d(定係我訓得太好唔知醒呢???0o),我感覺自己都休息得好左,精神左,大家嘅生活會越來越好啦^u^

1 則留言:

  1. 我好鐘意望住bb 訓架, bb 訓咗塊面仔特別圓, 又好乖好寧靜, 睇見都甜~

    回覆刪除