2015年6月15日 星期一

拒絶甜頭

琴日 2015-6-14 我地好堅咁又去左遊行,當然藝術家契媽亦有一齊 (有研究話喺好多學運入面藝術系學生都佔左好重要嘅位置)。但今日想講嘅重點唔係遊行。

琴日行到終點立法會門外時,因為遇見爸爸嘅一個政治熱血朋友,吹左一陣水,其時契媽同小小奔左去第二度玩,跑完一大輪之後就返左黎坐低喺地上繼續玩。小朋友出現喺遊行確實係好吸眼球,有一個伯伯攞住 d 類似杏仁餅嘅野話俾小小食,契媽當然都有禮貌地拒絕,最後連小小都有耍手 (當然其實我分唔倒佢係表達「唔要」定「拜拜」)。佢耍手令我諗起我地每個禮拜去 playgroup 嗰度,中心係喺一棟私人樓入面,樓下個管理員好鍾意派糖俾黎上堂嘅小朋友,派到有時我覺得係咪需要買D返黎回贈一下。但我 set 俾小小嘅時間表係「未肯好好地刷牙之前唔會俾佢食糖 / 添加糖份嘅食物」,所以每次我都會耍晒手咁話「唔使喇,真係唔使啦」,因為如果收左我都唔知應該點解釋俾小小知呢樣野唔係佢可以食嘅。

(提外話︰有一次小小同一個好 friend 嘅同學仔一齊落樓,小小當然係冇得要管理員俾嘅糖,我地行前面,我冇睇倒同學仔嘅情況係點,但最後同學仔係扭住計喊住咁離開大堂,而睇得出小小係唔明白發生咩事, 因為佢唔會扭話要管理員俾嘅野。

近幾堂當我好堅決地拒絕 (係咁講: 唔使喇~ 真係唔使喇~) 管理員隊俾小小嘅糖時, 小小開始同我一樣猛咁耍手, 所以到琴日喺立法會佢向住俾野食佢嗰個伯伯揮手時, 我會好直接覺得佢係表達緊 "唔使" 。

雖然好多時我地會話小小零願唔要你俾佢嘅甜頭都唔要肯做你要求佢做嘅野 (比如試過有第一次見嘅姨姨話俾條裙佢, 佢本來已經話要, 我要求佢講 "多謝" 先可以要, 佢唔肯講, 零願唔要條裙), 但今次睇黎, 中心樓下管理員叔叔誤打誤撞幫我教導左小小唔可愛隨便要人地嘅野, 希望呢個習慣可以正面幫倒佢。

沒有留言:

張貼留言