2015年6月29日 星期一

珍惜能夠抱抱的日子

近幾做月開始喺街盡量少抱小小,一來想佢多D自己行,二來就算幾 parent friendly (輕磅) 佢都係有D重量,所以近來佢開始選擇想抱就攔截爸爸,因為要(喺街)抱就爸爸抱。但喺屋企我就唔會吝嗇抱佢,而且佢而家又硬淨左好多,又知道左好多,有時都會抱佢玩刺激遊戲,例如之前抱住佢然後夾實佢對大脾再倒佢訓向後,或者最近叫佢攬實我條頸然後我放晒兩隻手唔豆住佢 pat pat,次次都玩到尖叫晒。(不過我都要同佢講清楚,冇講同冇夾實大脾唔可以自己訓向後)

幾日前發生左一幕令我回味左成日、一定要寫低o既事。生仔之後,湊仔又攰、工作又忙、最後先開始訓返多D、體力又唔夠,所以好難有好平靜o既一刻。話說小小係會我一起身就醒,所以我返工日每朝起身去厠所同刷牙時,就係留意住厠所門外有冇一個人仔靜靜雞企左喺度。佢以前會喺床坐左起身 (以前仲會大叫「媽媽」....),有時會慢慢推開厠所門,爸爸話有時佢會推開厠所門冇媽媽又會大喊。嗰朝,我坐喺厠所睇緊手機,佢慢慢推開門行左入黎,仲有未訓醒o既樣,跟住我同佢講︰「我抱你啦」,然後抱佢坐喺我大脾。而家佢人仔大左,平時佢坐我大脾時個頭永遠頂住我個下巴或個鼻,咁啱我此時抱佢打橫坐,一雙手可以環抱住佢,面面貼住佢個頭,摸住佢腳仔,佢又未醒透,但明顯見到我仲喺屋企、唔係唔見左、所以好安靜,我突然好感觸、細細咁享受連自己內心都好平靜o既呢一刻。

雖然小小成日R到兩隻腳爛晒,但摸住腳仔、手仔、面面都仲係BB滑嘟嘟。再過多兩個月佢就返學喇,上兩個禮拜已經攞左校服返黎,佢著住好開心咁笑 (可惜冇人識得映相,我想映但我又招呼緊佢...-_-"),希望佢第時真係返學都係咁開心啦 ^^


沒有留言:

張貼留言