2015年6月15日 星期一

堅持

小小近月已經同大家有完整對話, 雖然佢只係講簡單短句, 但絕對係完全明你講咩, 同時非常想表達自已。

有一晚我返到婆婆屋企時, 佢話佢唔食飯, 用匙羹餵佢有飯有魚一齊, 佢再重申 "我唔食飯!", 要飛走啖飯先食舊魚。佢坐開左落地玩, 要求我坐過去, 我話要食埋飯先坐落去同佢玩, 然後遞匙羹飯埋去, 佢即刻起身走左去梳化後面, 然後谷出一泡眼淚話"我唔食飯"。

我都係講嗰D "點解唔食飯呀? 你唔肚餓咩? 今晚唔會食餅餅架喎" 之類, 但佢淨係一路重覆話"我唔食飯"。之後婆婆攞出一小煲通粉, 同佢講"拿食粉啦", 佢即刻走過黎大啖大啖食, 仲成煲食晒。婆婆話原來中午食通粉, 到食晚飯時小小指住食剩嘅通粉話"要食呢個", 婆婆話"但係呢個凍喎, 食飯啦", 原來小小係想堅持要食嗰個粉, 其實佢係肚餓的。當時我真係哭笑不得, 估唔到年紀小小嘅小小已經發展出呢種要求 XD

沒有留言:

張貼留言