2012年10月4日 星期四

28 week - 健康院檢查 2

琴日第二次去健康院檢查。本來寫低左兩條問題想問,但因為唔肯定自己呢日o既流程係點,最終.... 冇問到....

第二次去健康院,其實都好熟路。之前次次都係留一起身o既第一次小便,到睇番健康院派o個疊小冊子先知應該係留第二次 (但都要係食早餐之前),於是今次好乖咁先飲一大杯水,去左一轉,再飲多杯水,但其實邊有咁快有第二次丫,平時起身飲o個杯水都要返到公司先急啦,所以夾硬o係出門口食早餐前去多次o既結果係 --- 唔要一開始o個幾滴之後係少到驚唔夠浸張試紙囉,hahahahah 

話時話,大左肚咁耐以黎都冇便秘o既煩惱,反而有時 (近排比較多) 一日有兩次。我最近成日都同老公講,唔知係咪人地就壓住條腸出唔倒,我就只係唔夠位儲太多,我都真係覺得自己好幸福 (唔知會唔會到出左世之後有其他野要我受....  ...)

我係想講... 食埋早餐,搭車去健康院都有一段路,o係路上我o個兩杯水漸漸落到膀胱喇,所以一去到即該登記左先然後隨即就要先去厠所 (都仲要等幾個人,因為個個都去倒小便),放左小仲放埋大,結果係磅重時呢個月只係重左 1.7kg,唔夠一磅一個禮拜o既指標。磅完重出黎我問老公︰唔知一督屎有幾重呢?如果我唔係今朝臨磅重時清左,可能磅重時會夠 2kg, hahahahahahahahahahah

磅完重當然又係等啦。今次感覺上好似等左好耐咁,老公話周圍 d 人都走晒喇點解都未到我,冇法啦,環顧四周個個肚都籮咁大,一定優先過我好多啦,我都係樂於再睇o個個講懷孕注意事項o既 vidoe je。終於姑娘叫我入房喇,由於我又冇腳腫,又冇唔舒服,姑娘都想即刻 pang 我走啦。最後一句對白我好似聽倒佢話要見醫生的,我心諗︰咁筍?! 之後再叫名就去左聽心跳。今次我知道佢將要做乜,就好有閒情逸緻研究呢個姑娘個名牌啦,原來佢係助產士,仲有返咁上下年紀,經驗係唔呃得人的,上次個姑娘游左好耐都搵唔倒 bb o既心跳,仲係咁將枝採管 yui 落我個肚臍度務求縮短探頭同 bb 之間o既距離,今次呢個助產士先模一模肚,再用軟尺度一度話 bb size ok,跟住一拎起探頭第一下就中心跳聲,就係咁就 finish 喇。佢又叫我出返去等喎... 咁我諗.... 真係有得見醫生咁筍?????

又等等等,等左好耐,終於又叫我喇﹗但係點解係去餵奶房呢?原來因為今次我要求要「病假紙」而唔係「到診紙」,等咁耐就係為左佢..... 最初諗住既然老細俾人 challenge 就拎張「病假紙」返去等佢好 d 交代啦,點知原來搞咁耐,初先就要返到診紙就算 (因為姑娘即刻簽到診紙,但病假紙就一定要等醫生簽) ...

就係因為咁等法,到走o既時候已經過左 11 點喇 .... 上次睇完仲訓左一陣先返工,今次返屋企睇左一陣電視就要出門口返工 lu。本來 28 週開始係每2-4週覆診,我可能太冇野啦... 所以都係約返 4 星期後先返黎覆診 ,,,  ... 放少一次上午病假添 ...

1 則留言:

  1. c琪
    2012年10月6日上午10:39
    你就好啦, 有老公陪你檢查. 我老公要返工呀! 不過就算佢可以陪我等, 都實會等到痴線 (因為起碼無左半日)

    小小媽媽
    2012年10月6日上午11:17
    我老公處於半失業狀態,所以咪咁得囉(big grin)

    回覆刪除