2012年10月20日 星期六

30 week - 私家醫生覆診

今日係踏入懷孕後期第一次再去照超聲波,睇住醫生寫我張病歷咭先知原來同對上一次照超聲波已經相隔差唔多兩個月 (上一次己經係8月29日)。

今日遲到左好多,之前都係遲兩三個字 only,今日再遲多左之餘.... 仲要診所唔知點解竟然o係預約時間前10分鐘已經打黎問「你去到邊呀? 如果己經到左,可以早D 上黎喎」,點知我係比預約時間仲遲左超過半個鐘先到囉,診所再打左兩次電話黎問我係咪黎緊....我即刻勁擔心,驚醫生不滿........

之前有睇其他人講過,話 BB 越黎越大,超聲波一次過照唔晒。今日見倒真係呀 ,淨係見倒個頭,其他乜都認唔倒。不過我諗都有好 significant o既部份係醫生都冇乜心機幫我照.....因為我真係遲左太多喇....可能搞到佢好肚餓仲未有時間食野呢  :P   不過佢都好PRO,好似冇事咁.... 希望只係我諗太多啦。

總之今次o既照聲波好快照完喇,不過其實重點只係想知道小小大得夠唔夠 je,因為一來小小比計算成長週數細一週 (我成日再三強調呢一點,因為我真係知道我排卵期係遲左一個禮拜,而且因為排左期照 X 光o既關係,由last m date 到三個禮拜之間根本就冇做過),二來我成日驚我食有益o既食物食得唔夠,而且我次次磅重都好標準咁真係只係一個禮拜重一磅,所以我都會驚我食得唔夠俾小小。而家每日最少早餐一杯鮮奶,多o既可以飲倒午餐一杯下午茶再一杯 (我係飲普通奶,即係全脂的)。今日計數係 30wk5d,小小度數係29wk4-6d,即係我冇食太多亦睇唔夠啦 ^u^,而且仲可以繼續飲全脂奶 (公司 d skimmed milk 我飲完會有輕微疴...)。

btw, 一路都係飲公司 d 維記奶,最近飲多左奶有自己o係出面買其他牌子o既奶,先發現原來維記真係好味 d 架喎,唔知係甜定係咩味呢? 不過我都冇深究。

沒有留言:

張貼留言