2012年10月9日 星期二

Drug? 唔 Drug?

大左肚,梗係盡量都唔食藥啦,但其實身邊有好多野都係 drug 來的,其實大左肚之後又避得幾多呢 ?

自從有左以黎,試過一次感冒一次傷風,其他病痛 touch wood 托賴。感冒o個次唔記得係咩感覺,可能都係頭痛呀攰呀o個 d 啦,咁就臨放工去睇醫生攞 d 意見啦,點知醫生即刻開左兩日假俾我,佢話首先黎講係自己休息先啦,咁 panadol 呀o個 d 都開左俾我先,但可以唔食就盡量唔好食,「而家開俾你 d 藥都係安全o既,不過可以唔食就盡量唔好食啦,最緊要休息多 d ,咁我寫兩日假俾你啦」,於是o個次我就o係屋企訓左兩日,好返晒 (其實就算唔係有左唔好食藥,平時感冒如果你肯o係屋企訓兩日確實係會好的)

傷風,係只係前一排 (可能一個至個半用前),星期日晚已經狂打 hachi,星期一起身發覺自己應該真係傷風喇,諗住返去做左趕急o既野之後就去睇醫生攞 sick leave 啦,點知一做又唔停,拖左兩日竟然好返 (平時我傷風係唔睇醫生唔會斷尾的)

又前一排,眼痕,醫生開眼藥水時都話「呢隻只係人工淚水,都安全o既,你滴o個時可以練住個鼻樑,等佢唔好流落去,咁就更加冇影響喇」,自從有左之後,我都幾鍾意呢個醫生,因為佢會話俾你聽「呢個都係安全o既,但可以o既都盡量唔好食」,我覺得最緊要係佢都主張唔好食藥,所以佢講得安全o既野顯得更加信得過。反而樓下個醫生呢,我去睇胃痛o個次佢會照開藥,好似咩事都冇咁,我都懷疑左好耐佢有冇聽倒我話我大左肚 ..... 當然o個 d 藥我都冇食,只係想攞張假紙 only 

再近 d 黎到上個禮拜,因為隻腳有 d 痕,又去睇下醫生啦 (反正公司包,唔使錢),醫生都話「唔嚴重就唔好理佢住啦,始終都係藥」,咁我又好開心咁「好 arc」應左佢,佢又好開心咁o係我份病歷上寫  "no drug"。呢個醫生每次都會問我第幾週,今次問完後佢仲補左一句「咦趕得切係龍 b 喎」好似好開心咁 (大家都戴住口罩,所以 cannot tell 係咪真係開心啦 hahahaa)。其實就算搽藥都係好似蚊咬咁o既範圍,佢話唔搽住就唔搽住囉 

以往用開 cheap cheap watson's 自家品牌洗面同搽面,用 johnson baby lotion 搽身都只不過係貪佢平 (廿幾蚊一大支可以用好耐) ,有左之後,我買左支 simple o既 facial lotion 同試新o既 neutrogena 西柚洗面啫喱,只不過係感覺上好 d。又,前一排涼 d o既時候有想過停止汗劑,但汗味呢樣野真係自己唔會知,停左兩日之後都係擔心最終都係再用返。有左之後,冇醫生話我有需要食補充品 (例如維他命呀、鐵呀o個 d),但我平時明明有輕微貧血喎,於是我又自己飲康鈣 C (佢包裝上話 "Replenish Calcium and Vitamin C during pregnancy" 咁我諗係 ok o既),其實呢 d 全部都係 drugs

琴日睇左一個 blog,個孕媽媽滴左一 d 話唔建議懷孕婦初期用o既眼藥水,佢睇o既幾個醫生o既意見差好遠,首先當然係佢自己好擔心啦,咁就問個醫院婦產科醫生係咪己經影響倒個 bb (其時只係o岩o岩發現有左) ,醫院婦產科醫生雖然已經搵晒書話俾佢地知其實係好 low risk,但因為佢地又堅持又喊晒o既關係,就話可以寫紙 refer 佢人工流產;refer 呢個醫生同佢講,滴眼藥水要好轉折先去得倒個 bb 度,而且只係幾日,俾你日日狂滴都只係好少量,話如果佢地堅持都可以但叫佢考慮多兩日啦;佢再睇另一個由屋企人介紹o既婦產科,呢個醫生又話「冇事,我平時都開呢隻藥俾我其他客」,黎到呢度佢地先安心,決定繼續要個 bb。bb 而家已經一歲喇,睇黎係一個健康o既 bb。

btw, 呢個好擔心o既媽係話連康鈣 C 都唔應該食,話佢都算係藥。

懷孕媽媽要驚o既話真係好多野要驚,但我覺得其實真係驚唔倒咁多。知道o既咪避免下囉,唔知o既,咪菚嚇親自己。我都有食月餅,最初仲食左一個咸蛋 mix 左o係奶黃入面,之後我睇清楚個成份,omg 有咸蛋黃,有個 friend 問我「乜唔食得咸黃咩?」我話「咁如果鵝鴨都唔食,佢 d 蛋我諗都唔好食啦」,但我依然都有食少少月餅,挑左個黃先食囉,總唔能夠屋企咁多月餅一個都唔幫手食。止汗劑,都要搽架啦.... 雖然日日搽..... 蚊香機.... o岩o岩有左時o既天氣日日都要開... 都擔心架.... 開門開窗囉.... 係到後來夠熱開冷氣先唔使開蚊香機.... 。我覺得,有 d 野,做左就係做左,唔好太擔心,太擔心反而增加自己負擔。

1 則留言:

  1. c琪
    2012年10月9日下午10:07
    有point, 做媽咪真係要事事小心。醫生都同我講,開假比我休息先係主要目的,d藥可免則免。by the way, 飲左幾日薑茶,檸水,鹽水,已好番9成,都係保守療法穩陣。

    回覆刪除