2012年10月23日 星期二

30 week - 開始造奶 ?!!!

之前o係H&M 買左一件大肚 Tee, 係腰兩邊有摺o個種,想買好耐,因為覺得會好舒服 (好多位擺個肚)。之前返工一路都仲著緊未大肚前著緊o既 uniqlo 同 G2000 Tee (淨色用黎打底o個 D),估唔倒真係著左咁耐,到滿左七個月,再唔著新買o既大肚返工衫好似好唔抵 (著唔倒幾多次),而且最近出尖沙咀時o係H&M 再掃倒三件,足夠著一個禮拜,咁就開始著啦。

就係第一日著新衫o既時候,下午開始不停左邊胸 / 乳頭有 d dee~dee~dee~ o既震震下o既感覺,好似件衫 kick 住咁,搞到我成日係咁抹件衫,以為係件衫同個 bra 之間有靜電。點知返到屋企大解放淨係著住一件 tee 時,點解仲有o個種 dee~dee~dee~ o既感覺o既 ?!! 諗起我成日同老公講 「小小夠七個月o架喇,佢要出黎隨時可以出黎o架喇」﹐我不禁諗,唔通o個 d 係 d 奶通過緊 d 乳腺o既感覺 ?!!! 我真係覺得自己好變態, hahahahahahahaah  

之但係咁喎,o個種 dee~dee~ o既感覺由o個日開始基本係冇停過,佢未至於不停咁 dee,但係每日都總有幾次俾我 aware 倒佢o係度 dee 緊。好驚呀... 乳頭都開始冇以前咁 even,開始好似會有 d 窿咁.... 生活發生翻天覆地變化o既日子越黎越近啦.....

沒有留言:

張貼留言