2013年3月13日 星期三

富媽媽 BB 百日宴

富媽媽日前搞左百日宴,o個日先係我第一次見到富媽媽個 BB。

最初想寫窮媽媽富媽媽並唔知原來「窮媽媽富媽媽」同時係形容人奶奶量,只係想 compare 我地點 handle 我地生仔呢件事,但結果由於大家大肚o個排冇乜 gathering 傾偈o既關係,最終冇得倒太多富媽媽o既情報去寫呢個 topic。

富媽媽除左本身有D錢之外,生左之後原來連奶o個方面都好富,當我都開始泵奶時,佢會推介佢租左o個套泵俾我,話佢用o個套泵一o黎就可以泵出 10oz,堅決要拎黎借我用 (o個時姑娘叫我泵奶俾自己有多 d 時間可以休息)。前o個日去百日宴見倒佢個女, OMG 全人奶都肥到好似食奶粉咁,我覺得好得人驚。雖然姑娘話醫生見倒 BB 過肥時如果媽媽話係餵人奶就唔會叫佢減肥,因為人奶主要係不飽和脂肪,冇咁傷,但食人奶都食到奶粉咁肥,我自己就有 D 保留喇,o個晚我不停o係度諗,會唔會係富媽媽富得濟,而平日返工又餵樽,BB 肯食又以為要再食多,加加下就加得多得濟呢? 不過人地全家都覺得冇問題就冇問題啦。

再望返自己個女,我地平時成日都話小小係肥妹仔,因為佢大脾有尿片痕,想轉太 d 碼條腰又唔夠,雖然佢試過拍埋個奶粉 b 度 size 差好多,個我只會將佢同自己比。見完富 BB o個晚,老公即刻同小小講「好啦,以後唔叫你做肥妹啦」

沒有留言:

張貼留言