2013年3月11日 星期一

兩個月打針

上星期三去健康院打兩個月大o既兩枝針,打乜我就真係唔記得喇,連臨打之前姑娘要我 reconfirm 我都講唔出,姑娘唔耐煩就話「等我黎喇」然後隊住張針咭o係我面前要我睇我地係咪o個個名,同埋指住個表話「嗱今日打 xxx 針」,算係同我 confirm 左 

上次打一個月針時,小小基本係冇太大反應,只係一打o個下叫左一聲,之後又好似冇事發生過咁,第二日係扭過下計,我地就入左打針數。

今日有上次經驗,好快咁就捉住佢大脾仔脾姑娘打針,又係o係打o個陣大叫左一下,以為真係咁好佢唔怕打針啦,點知調轉佢個人俾另一隻大脾姑娘打針時,姑娘話「嗱呢枝針好痛架,佢會喊得好大聲架」,當刻我都冇印象有冇睇倒佢枝針,反而係姑娘講左一句「媽媽唔好驚」,我當時仲心諗「 ?_? 點解媽媽驚?」,後來我媽講返我知原來o個枝針勁長。小小一打o個枝針真係大喊,而且喊左好耐好耐,姑娘話o係出面等15分鐘冇事可以走,我唔記得佢係咪好似一直都冇停過。之後我媽抱住佢,我就落左樓下攞退燒藥,我記得我返上去健康院時佢好似已經冇喊仲訓左。

呢晚佢食左傍晚6點o個次奶之後就冇醒過,一直訓,訓到第二朝五點先醒,之後呢日佢都有熱熱地,似有燒,但我媽話佢食人奶就唔使食退燒藥啦,我都讚成就冇俾退燒藥佢食。

我返左工,小小係咪真係有病樣定係有冇扭計我都唔知,但星期六日我湊返就見倒佢好奇怪喇。平時返工都見佢唔係好願醒,都要我特登叫醒佢食奶 (所以先會產生唔忍心叫醒佢食奶o既矛盾心情),但呢兩日當我諗住「好啦,俾你訓多陣啦」5.45am 鬧鐘响左我就去定厠所,跟住繼續訓o係床度聽下佢幾時會醒,點知佢兩朝都好準時咁 6.15am 就醒左喇,仲要係醒晒嗌奶咁醒。而最奇怪o既係,平時我返工佢都係九點幾先醒晒,十點幾先叫食奶,但星期六日呢兩日佢八點幾就叫,仲要係喊住要即刻食o個隻,結果琴日感覺上食左好多餐奶 : 06 / 08 / 1030 / 1230 / 15 / 19 / 2230 其實係上午食左好多,但又唔覺得佢食得好狼,唔知咩事.....

今朝星期一,我蒸定一個奶樽 (平時係老公起身先蒸),預備如果佢又早左喊o既話老公就算未起身都可以即刻有樽餵,結果老公話佢今朝又正常返 .... 咁都好 .... 我地話唔知佢係咪真係知道媽媽放假可以任食。又不過咁,之前因為過左一晚朝早會谷,所以6點只餵一邊,但我驚佢前兩日就係因為我開始朝早唔谷,佢唔夠唔飽所以早左叫? 今朝開始餵兩邊,不過我餵之前都係睇住泵夠 3oz 先停。

沒有留言:

張貼留言