2013年3月12日 星期二

快樂的乳牛

所有人都叫泵奶o既媽媽要放鬆同保持愉快心情,我相信除左閒閒地泵10oz o既富媽們之外,好難真係一開始就放鬆同愉快。又,足夠休息好重要,又係,雖自己都識得講「bb 訓就訓」,但其實 bb 好多時都好快就醒,一係就有好多其他野要做。

我媽成日都覺得餵奶同泵奶係好容易。由於我只係得 lunch time 可以泵奶,所以放工時正常都會谷 (初初幾日真係會谷到痛,過左一個禮拜之後就冇 lu....),luncht time 泵奶到接近 2pm,返到我媽屋企最快都要 8pm,已經過左6個鐘,真係望佢谷好過唔谷。琴晚難得有谷o既感覺,餵完一邊唔夠飽,另一邊都仲食左少少,但都依然谷,其實好想即刻返自己屋企泵奶 (因為仲有一餐宵夜要餵,太遲泵都驚回唔,同埋抖下,但我媽會問我︰「唔睇埋(電視劇)先走?」,其實我真係好眼訓,好想快 d 沖個涼,咁餵埋宵夜就可以即刻訓。

我老公都會,星期六特登開電視俾我睇。我明白佢其實係好想我可以 relax 下,佢話「我知睇電視而家係次要」,我話「唔止次要,睇電視而家對我黎講係 luxury」講完去左洗泵。我覺得自己有時真係好自私,淨係想訓覺同泵奶,好似冇理到身邊o既人o既感受。老公好多時會特登 set 部 iPad o係床 駁 myTV 直播俾我餵住奶睇,其實我都仲係好想睇電視的,只係唔係餵緊奶又唔係要抱住佢o既時間,我就會覺得有好多其他野等緊我做,洗奶樽/泵啦,洗衫啦,自己去厠所/訓覺啦,等等等等等。我好怕忽略左我老公。

老公久唔久會話當我係一隻乳牛。琴日上午我 sms 佢話我好眼訓,我地傾左一陣電話。傾完之後,佢話希望我一陣間 (lunch time) 開開心心咁泵倒 7oz 啦。佢話佢唔係介意我泵倒幾多,佢驚我太堅持會俾太大壓力自己 (典型山羊座),我話我泵奶時鍊胸可以鍊多成 oz,但已經鍊到手指關節痛,可能好快就要放棄泵奶,佢於是話以後唔准鍊;但有一次 lunch time 我死按爛按按出 7oz o個次,我即刻打電話俾佢,同佢講「我知你唔想我整親,但我想同你講,如果泵倒好多其實我係好開心的,我會就住唔會整親自己」。老公話,佢話當我係乳牛,係因為我會因為泵倒多而開心,o個刻我好感動,雖然佢成日話阿女唔鍾意佢,雖然佢好多時會好不知所措唔知點樣先可以幫倒我,但佢好關心我係咪開心,所以我要做一隻快樂的乳牛,希望老公都可以有同bb親密o既時間。

2 則留言:

  1. manchi
    2013年3月13日上午9:39
    特登 set 部 iPad o係床 駁 myTV 直播俾我餵住奶睇--> 你老公真係好好................

    Cherry
    2013年3月13日上午10:09
    同意,你老公好錫你呀~
    你都要就住度力,我試過整損自己甩埋皮,痛死

    回覆刪除
  2. Oi Yee
    2013年3月13日下午4:43
    睇嚟越嚟越熟手喇喎(big grin)
    加油呀

    回覆刪除