2013年3月23日 星期六

屋企雪櫃唔夠凍,公司又攞唔倒冰

過去一個禮拜真係忙到嘔,因為 part 我個同事要清假喇,所以我放完產假返去佢就要放下大假,人地一年有 18 日假o架,久唔久 mit 一個禮拜都可以 mit 好多次。

琴日同前日都收唔倒工 (星期四五),要 call 老公出黎電單車我返去。琴晚返到去時小小已經咬濕晒成條紗巾。

之前一路都將泵左o既奶放o係我媽咪o個邊,因為佢個雪櫃夠凍 (可以到去 2度),但我屋企個雪櫃校極都低唔過 7度,點知有日媽咪同我講個雪櫃唔凍,枝探針顥示去到成十幾度,連醃緊o既雞翼都開始想變要快 d 焗熟先再雪返,於是我地又匆匆忙忙將雪奶拎返o黎呢邊屋企,7度都總好過十幾度。琴日又諗起呢件事時,突然聯想倒邪零地媽咪未發現佢雪櫃唔凍o個朝早,我俾經理話我好朝朝早去攞佢地 d 冰 (我一直係用冰座住 d 奶,放工再連冰座住支奶用飯壺拎返屋企),就係同一日媽咪話我知雪櫃去到十幾度)。

俾人話o個日好徬徨,諗左成日,諗之後要點算,但一路徬徨緊o既時候,心裡面唔知點解竟然有一個諗法係「越阻我 / 越難咩?! 我越要做 (繼續泵奶)」。我以為自己會放棄,正如我未返工 / 初初返工時已經有少少打定輸數,諗住「泵唔倒 (唔係我冇貨o個種泵唔倒,係運作唔倒o個種) 就算啦,日頭唯有倒左佢 or 自己飲,一早一晚先埋身餵」,泵左個幾兩個禮拜越行越順時,上天俾我一個咁o既考驗。不過我承認因為我好怕唔夠凍,所以都真係攞左佢幾多冰。之後我o係食 lunch o既時候拎埋飯壺o係 canteen 飲品櫃攞兩殼冰,然後直接連奶隊落飯壺扭好蓋,原來都可以捱到返到屋企9點 !!! 個天有開條路俾我行 !! 同埋之前自己太擔心覺得要好多冰先夠凍,其實我媽咪俾我呢個玻璃膽飯壺真係好夠勁 !!

冇凍雪櫃呢幾日,飲左幾日新鮮奶。之前都幾夠貨,所以有時如果鮮奶 buffer 足夠的話,朝早返工前泵o個一次奶會直接入袋冰左佢,呢幾日唔敢雪 buffer (因為唔夠凍,唔想放太耐),餐餐清,朝早o個轉由以前睇住3安收手 (唔敢泵太多因為泵完要即刻埋身俾小小 BB 食早餐,泵太多驚回唔切奶,佢食耐左我就趕唔切車),到呢幾朝要睇住有4安半5安夠一餐先可以停,然後夜市o個轉又要睇住中午泵倒幾多,夾埋中午泵o個轉夠兩餐先可以收手 (小小 BB o係我返左工期間要食3餐)。但係咁樣日日清其實都有個好處,一來好有目標 (我個人係要好有短期目標先得,但長期目標我就冇喇:P ),二來三餐都直接泵落樽原來洗少好多野 (之前早上會泵落杯,因為少)。

媽咪今日會清左雪櫃、熄電制,雪櫃好返之後,我諗我都會繼續而家咁樣泵,咁就日日都有足夠奶、唔使日日諗住要幾多。o係公司方面,既然只用飯壺都 work 我就唔再諗其他野喇,到第時 D 貨多到一個樽裝唔晒先再諗啦。

呢兩日我估因為太忙所以中午奶量少左,得5安幾,希望下個星期 partner 返工冇咁忙可以上返 6-7安啦 

1 則留言:

  1. manchi
    2013年3月25日上午9:28
    小小媽媽好叻叻,甘忙都堅持,大家努力...........
    長期目標我就冇--> me2
    但真係o既--> 當人地問起我仲餵人奶時,心中總有自豪感(thumbs up)

    回覆刪除