2013年6月2日 星期日

滿5個月 -- 病病了

話說小小的爛面由 5月頭的時候開始,用左兩個禮拜時間差唔多好之際由再番發,最終婆婆過唔倒自己o個關要我地帶小小去睇醫生證實下係咩事,最緊要係希望知道係咪大問題,佢呢個諗法都o岩,佢仲特登返去我地細個住o個條屋邨睇下當時佢帶我睇o個個醫生仲有冇開診。

返到去診所,所有野都冇變過。公屋診所先可以有咁大間,同而家屋企樓下o個間比,我諗起碼係 6倍大。唔知關唔關事星期六朝早,只係得一個人睇醫生,所以我地一黎到就有得睇,我地睇完下一個又係即刻有得睇。醫生一望就話係濕疹奶癬,話係同一樣野,醫生再問小小而家食咩,我答人奶,醫生就話叫我唔好食魚、海鮮、蛋,係喎,而家諗返先醒起如果我地話食某一隻奶粉咁即係叫我地轉另一隻牌子啦。我都估唔倒原來食魚都唔好? 等我仲食多左魚添。醫生好直接就開左類固醇藥膏,同一枝抗敏感藥水。

(好多日之後先繼續寫, 今日已經係6月10日)
事後聽我媽 (即係婆婆) d 對白先拆解倒原來佢好唔想係濕疹,希望「只係」奶癬,佢話濕疹會跟一世 (咁又真係有大人濕疹o既~),而奶癬到唔食奶就會退。我每日望住小小硬面,真係好想唔理佢,但婆婆日日都好有心機咁幫佢洗面,其實我好多謝我媽,唔係得佢肯辭工返屋企幫我湊仔,我呢件叉燒生左出黎之後都唔知點算。

最初我地星期五/六會攞個盆返屋企,weekend 就留o係屋企沖涼,近來因為發覺婆婆就算 weekend 見倒小小都會好開心,又會 offer 放低佢午睡叫我去行街,所以近來我都係星期六日都照返婆婆度沖涼同午睡。前兩日星期六日,唔知點解突然覺得我媽好似好攰,好似好冇活力咁,覺得好擔心佢,佢話近來小小開始變得痴身,有時成個下晝都暗唔倒佢訓,放低又喊,個女訓唔訓係佢自己選擇,我好擔心我媽.... 我同老公講,希望我媽只係平台期覺得攰....

寫到離晒題添....
 

沒有留言:

張貼留言