2013年7月10日 星期三

六個月返健康院打針

琴日返健康院打針,諗住可以度高磅重 (起碼度下頭圍啦,因為上次都冇度高~),點知今次仲連頭圍都冇度,磅左重就打發左我地走.....
卵磷脂
上次我地操入去樓下診所磅重,點磅呢,就係跟婆婆講咁,抱住小小磅一下,唔抱小小再磅一下,個法碼磅磅倒 6kg o既 difference,當時我地已經話︰「真係得 6kg? 上次四個月已經 5.7」,點知今次返健康院磅,真係磅倒 6.4kg.... 即係話兩個月重唔夠兩磅.... 係咪我 d 奶有問題呢.... 又真係喎,因為琴日唔知 search d 咩時搵倒母乳協會 list 左一個美國醫生關於母乳及母乳餵哺o既文章,入面有提到卵磷脂,佢話卵磷脂能夠通塞o既原因可能係因為佢可以令 d 奶稀 d (我係咁理解),今日突然諗起呢樣野,咁我都係唔好再食卵磷脂喇

真係出牙喇 !
話說放緊產假時我仲係好勤力同小小抹口,放完產假返左工之後,因為知道婆婆都有同小小抹口所以我就冇再抹口喇 (甚至連 weekend 小小跟我湊都懶,真係唔o岩 :P)。又話說近日小小開始食奶o既時候咬我,後來我 figure out 倒佢如果食飽左又未想放就會想玩,咁就會咬,而且仲越咬越大力。以前食到尾佢郁身郁勢時,我都會俾佢坐一陣跟住再試多最後一啖睇下佢仲食唔食,最近一次,佢又o係度貢來貢去,老公話同佢掃風再試下食唔食時,我竟然有一絲恐懼o既感覺浮上黎,唔知點解o個刻覺得我會因為俾小小咬而唔敢再埋身餵,於是我話「唔試喇,唔係佢唔係食又咬我」。佢最邪惡o既係當我好認真咁同佢講「唔咬得架」o既時候,佢竟然笑,以為我同佢玩.....
我地成日帶埋小小出去食飯,BB都總有「好似好想食」o既樣,我地成日都會話「但係你未有牙喎,等你有牙先啦」。唔知小小係咪真係聽得明同真係好想食,佢真係出牙喇!!!!! 之前睇人地 D blog 寫話抹口時會抹倒一粒尖野,所以前幾日我都諗起有問婆婆抹口時覺唔覺,婆婆就話覺得佢個牙床骨大左好多,但未覺得有牙。之前老公都問我會唔會係俾牙咬痛,我話「佢只要咬都已經好大力,唔使有牙都痛」
琴日o係健康院等打針時,當然大把時間o係度玩啦,就係咁樣玩玩下時,就俾我見倒佢下面有兩條白線喇!!! 係真係出左喇!!! 我即刻同佢講︰「好叻呀! 咁準時出牙!」,因為見過朋友個 bb 女 (小小同佢一樣咁少頭髮) 好大個先出牙,所以我對出牙真係冇諗太多。
成長評估 - 伸手取物,坐,企,講野
記得兩個月時係評估有冇社交微笑,仲有評估咩呢? 真係唔記得喇。個零兩個禮拜前唔知點解突然有擔心佢會唔會唔係太有意欲伸手攞野,於是我開始唔將個手鈴放落佢隻手度,而改為只o係佢面前搖出聲,最初佢都唔係好對倒焦咁,隻手會伸唔o岩位,過左兩三日之後佢開始一隻手識伸而且伸o岩位,於是我地就成日同佢玩手鈴。以前個手鈴一跌落地我地就會收去洗,因為始終佢會食,最近幾日我開始本 pair,話「跌多幾次先洗啦、一個禮拜洗一次啦」,因為佢雖然有時會拎得好實,但有時都會唔知係跌定係掉,而且咁大個喇,少少污糟唔怕啦。
今次六個月o既成長評估,姑娘叫我放佢o係我大脾望向前,跟住姑娘攞一個手鈴o係佢面前鈴鈴鈴,小小竟然兩隻手伸晒出黎攞,姑娘話「係喎,兩隻手攞架喎」,PASS ! 小小仲攞住人地個鈴 fing 左好耐,直至姑娘話「好喇俾返我喇」
之後姑娘叫放佢上枱,其實我一坐埋去時已經想放小小上架喇 hahahahah,因為我覺得小 BB 好似小朋友咁坐係好得意。估唔倒平時我話傍住佢已經坐得好穩陣時,姑娘只係離開手咁圍住佢,佢都坐左好耐,又 PASS! 真係由個心入面開心出黎。
姑娘跟手稱起佢企o係枱面,小小當然勁開心企得勁穩啦。其實好耐之前我已經同佢玩 stand-up-sit-down,就係當佢想 yang 腳時幫佢一把伸直晒個人,佢會玩得好開心,呢期佢更加有時唔肯坐,爸爸就會直情俾佢o係張凳度企,於是又 PASS !


20130703_220129
小小全程有好大個笑容,姑娘不停話「你係開心 BB 黎架喎」,但由於佢有好大個笑容之外係全程默劇,姑娘問佢平時有冇講野,我話「有呀! 好多野講。沉默o既時候沉默,但講野o既時候好多野講」,姑娘就 pass 我地喇。出去等打針。
打針
今次要打三針,我而家明白解 d 人話去私家打等 BB 唔使打咁多枝。話說之前幾次打針佢都唔係太大反應,喊兩聲就冇事,但今次我估一來一次過打三針真係好堅,二來我自己覺得可能而家佢大個知道發生咩事,打一針已經擘大個口喊,到第二針再喊,到轉另一邊時收左一下聲,第三針喊到停唔倒,睇住佢 D 眼淚係咁流,我自己都驚。所以出左黎之後,我就同老公講俾佢食多陣奶,老公就去攞退燒藥。下次一歲,真係唔知點算,可能要爸爸出馬先夾得住佢,我應該搞唔掂。

我好記得去上產前運動班時o係物理治療部見倒一張講學行車o既單張,佢一直講一個重點就係「BB 會話俾你知佢幾時 ready」,之後睇其他唔記得書定人地 d blog 都有一個好重要o既訊息,就係「我地係要配合 bb ready o既時候俾佢去做佢想做/可以做o既野,而唔係按我地o既步調去逼佢做我地想佢做o既野」。我地冇特別要小小去轉身 (雖然初初我以為三個月就應該識轉身),結果佢都冇遲到,五個幾月成功轉倒,我地冇特別要佢企,只係佢一企就好有興趣然後原來六個月返健康院係要 check 呢樣,我希望我以後都繼續做倒咁樣,我希望小小有一個玩樂o既快樂童年,而唔係「贏在起跑線」。
ps, 琴日見倒樓下另一間幼稚園o既學生放學,而家先留意倒佢地o既校服。我鍾意呢款校服多過樓下另外o個間o個款喎,如果我因為校服而決定幫小小報邊間,係咪好不負責任 ?
 

2 則留言:

  1. 妹豬
    2013年7月12日 下午1:09
    一次打3針,都真係幾金吓(worried)!

    小小媽媽
    2013年7月12日 下午3:46
    當日妹豬有冇喊到個頭濕晒? (winking)

    妹豬
    2013年7月12日 下午4:03
    我打一針,其他響私家打,佢無喊濕個頭,不過喊到拆天啫

    回覆刪除
  2. Yan
    2013年7月15日 下午2:35
    咁快出牙仔, 我個妹到八個月都仲未出, 想點??

    回覆刪除