2013年7月13日 星期六

暗訓

老公話近來小小連朝早o個轉番訓都要人暗,今朝終於見識倒個威力。由一開始心情唔係幾好咁叫兩聲,到後來堅喊。暗到接近成功時,睡夢中o既老公 gut 起身問要唔要佢暗,小小一聽倒人聲又眼仔碌碌,於是又重新再暗過。
    

係,我認,我地係抱住暗訓的。初生時睇好多 baby kingdom 話要訓練 BB 自行入睡,如果唔係佢就要搞好耐先訓,當時我地都曾經想過/試過咁做,但最後決定暗訓,我地兩公婆討論之後o既結論係︰其實暗訓都係一年o既事,只要過到自己,自行入睡 (即係要佢自己o係床自己一個訓) 都唔係必然,況且個個BB有唔同性格,有d 唔使訓練都會自己熄制,有 d 就係要暗先得,如果小小係後者,不如我地就陪多佢一陣啦。

呢件事我交俾老公決定,因為夜晚暗訓o個個係佢,如果佢覺得暗訓攰,我隨時配合開始自行入睡訓練。

琴日老公話︰「暗訓都唔係唔好,而家小小知道夜晚轉暗燈交俾爸爸抱就代表要訓覺,佢都好快會訓著。」

今朝 (星期六) 本來我都好眼訓可以番訓,但暗左兩轉之後精神晒 
 

2 則留言:

  1. c琪
    2013年7月22日 上午12:43
    sleep train, 戒夜奶等... 真係要好睇bb性格, 對我同瞕瞕黎講, 好難.
    我試過多次, 都係零成功, 一百巴仙失敗.
    我都唔知日後會點, 有少少灰...只有不斷調整和安慰自己

    小小媽媽
    2013年7月22日 上午10:32
    其實「介夜奶」可以話係父母一厢情願,小bb訓倒耐固然係好事,佢唔得、肚餓,當然都係要食。我同意唔需要特登幫bb介夜奶,佢 ready 佢自然會訓天光 (其實所謂訓天光佢半夜都會醒好多次)。反而大bb夜晚醒要用奶佢令佢訓返好多時係父母問題,尤其是係奶粉b,父母慣左半夜某個鐘數要食奶,就某個鐘數沖定奶,一醒就質佢食、結果反而整到bb醒晒... 呢個講法我好 buy
    人奶bb 唔怕食夜奶呀,反正乜都唔使做,齋食,我有個friend話唔怕佢個bb食夜奶,最緊要佢食完肯乖乖訓返,right?
    同埋唔好俾太大壓力同要求你自己同bb,其實一覺訓倒6個鐘已經係理論上介左夜奶,而家覺得媽媽一覺訓倒5-6個鐘真係好好喇 ^^
    大家繼續努力!

    回覆刪除
  2. Oi Yee
    2013年7月14日 上午10:54
    我個蛇仔明都係要抱住暗訓架(d'oh)
    未生嗰時我都同我先生講要狠心啲SLEEP TRAIN 佢, 但知易行難, 聽到佢喊到失晒聲咁真係唔忍心
    遅吓返咗工, 就等婆婆公公先治佢啦(tongue)見唔到冇咁肉赤嘛(tongue)

    回覆刪除