2013年7月15日 星期一

牙仔

最近小小開始會咬我,其實我一路都預左會有呢一日,只係冇諗過到真係發生時會係咁大衝擊。之前都只係好久唔久咬一下,當時會同佢講「喂,痛架」,近呢一個禮拜可以話係餐餐咬,於是由以往o既「食到唔食即係飽」到而家「一咬就唔俾食」,於是好多時係只食左一邊就冇得再食,就係咁,問題黎喇︰
- 以前不嬲都食開兩邊,而家一餐得返一邊
- o岩o岩o既星期二返健康院,4至6個月之間只係重左唔夠2磅 (5.7 -> 6.4),生長線由 25跌至10,雖然姑娘冇講 (即係佢冇話有問題),但我有 concern
- 小小 d 片係比較少,有時仲閒倒 "壓" 味...
- 便便有時隔日先有,不過呢個我反而覺得唔算大問題
- 之前婆婆唔係俾太多糊仔,我同佢講,話健康院姑娘話目標一餐糊仔,估唔倒婆婆即刻 switch,糊仔o個餐冇補奶,又唔覺有俾水 (同日好 feel 倒晚上返到黎屋企條片有"壓"味)
星期五晚,放工o係婆婆度 8點o個餐奶小小已經咬我,我好認真樣同佢講「唔好」,佢又係回o個個好開心o既笑容俾我,究竟佢係以為我同佢玩丫,定係覺得咬我好好玩呢?我真係好驚。返到屋企10點o個餐奶,佢又咬我,又係同佢講唔好,佢又係笑,當時我直情o係房喊左出黎,同小小講「唔咬得架,你已經食唔夠奶飲唔夠水喇,咁點算呀.....」,而且對於佢咬我我真係好驚,我唔想係因為咁而停餵人奶,如果只泵唔埋身,我諗我會放棄.....
星期日,中午本來想餵粥,佢o係 high chair 個頭突然中左一下,原來超眼訓 (因為下午冇訓),我即刻除安全帶抱起佢,佢一秒就訓著左。
抱住佢,我同佢講,我點捨得嬲你丫,但我真係好驚....
你呢隻小肥脾,照計唔係唔夠食丫....
快叉醒左之後,婆婆俾橙佢食,佢食得好肉緊
好想映隻牙,但當然映極都映唔倒,呢幅感覺上係睇倒少少
臨出街,老公放佢o係梳化上揹帶,睇返 d 相先發覺成個 ligthting 好靚 ^u^
我愛你呀小朋友,合作 d 啦
 
 

1 則留言:

  1. kiki
    2013年7月28日 下午7:00
    小小眼睛好靚, 睫毛好長, 眼仔大大咁.......好可愛~~~~~~(love struck)

    回覆刪除