2013年7月22日 星期一

六個半月

經過左一個禮拜,小小似乎學識左食奶係唔可以咬,由我好小心 / 心慌咁睇住佢食奶,諗住一見佢個咀型轉想咬就拎開佢,到 weekend 呢兩日發覺佢似乎冇打算再咬啦喎,仲好幾次都好好咁食晒兩邊,我同老公講,佢好似知道左啦喎,但我諗我老公一路都聽唔倒,冇應到我。

星期六去 uniqlo 買bb衫,因為想搵褲搵好耐都搵唔到o岩o既,雖然屋企有好多人地送o既 pat pat 褲,但小小需要o既係可以遮倒小腿唔好俾佢 R 損o既褲,後來見人地大bb著o係 uniqlo 買o既 legging,我望住個大bb同老公講「可以買 legging 喎,大個都仲著得」(legging 可以貼住隻腳,唔會好似 pat pat 褲咁可以俾佢 wear 晒上去現出小腿)

bb legging 賣淨黑色同灰色,於是減價$19一條,我地買左兩條灰色。其實有得揀o既話唔想要深色,因為污糟左唔知,但而家功能大於一切,有灰色已經好好。再買左件唔包腳o既夾衣試試,開左袋之後摸來摸去始終 marks & spencer 質料最好,但 marks & spencer 好少開胸衫,生之前買黎諗住而家呢個天氣著o既短袖 lup 頭衫婆婆唔肯同小小著 (因為小小未可以自己坐穩),搞到要撲來撲去搵大件而又開胸o既衫 (因為開胸衫多數得初生碼... 大個d o既都係lup頭....)

著白色底衫o既bb 好得意


星期日晚突約 (即係突然約到) 租叔叔晚飯。租叔叔最初話「keep 住見喎」因為佢想同小小做朋友,唔想好似另一個bb (柔柔) 咁幾個月冇見直情見到就喊,佢話o個次柔柔爸媽直情要輪流同個女行開,大家先食完o個餐飯。成餐飯我地將小小放左過去租叔叔o個邊好幾次,佢次次都係一落手冇事,但過得兩三分鐘就開始面有難色,老公次次都等到佢喊先攞返,到最後一次我留意住佢情緒係點發展,其實佢面有難色o既時候已經有伸手o既動佢,過多一陣見佢係真係好想返過黎我地度時,我同老公講「抱返佢啦,唔好等佢喊先抱返喇」,抱返過黎佢又開心返,又要撩人玩。

怕生之後搭車時我同老公講,我覺得唔好等到佢真係喊先抱,唔好令到佢覺得去左人地手甘就要喊先會可以返爸爸媽媽度,老公話「但係我地抱返佢又想玩喎」﹐我話「咁係好事,起碼佢知道我地抱住就安全佢可以向外面玩,好過有 d bb 直情唔肯同外面玩」。以上係我自己o既邏輯推論。

小小而家已經有好明顯伸手要我抱o既動作,我諗已經開始左兩三個禮拜,佢唔會伸手要另一個人抱,但當你伸手抱佢時,佢會伸手,其實見倒咁樣係好開心的,因為見倒佢有好明顯o既回應。我想我可以同佢傾多D偈,但唔知講咩好,hahahahahah

而家放小小坐,佢會坐倒好耐,仲成日親吻大地 (成個上身向前烏晒落去),都唔知係佢自己想咁 pose 定係唔夠力,企都企倒好耐,又開始拍枱,但我仲係日日都覺得好攰.... 我幾時先會可以正常生活同埋同小小玩耐 d 呀.....

我隻牙仔呀 ^^

 
 

5 則留言:

  1. Oi Yee
    2013年8月8日 下午1:56
    小小又大個咗, 越大越靚女呀

    Annie
    2013年8月8日 下午1:40
    Hi,小小對眼好大好靚!
    唔會咬了,叻叻!

    enty
    2013年7月30日 下午5:17
    親吻大地 HAHAHAHA 好好笑

    回覆刪除
  2. kiki
    2013年7月28日 下午6:55
    小小有牙仔個樣好可愛, little k都差唔多開始出牙, 佢成日流口水, 見野就放入口咬...
    有時唔俾佢咬仲好忟咁, 小小會唔會咁架?

    小小媽媽
    2013年8月1日 下午2:08
    我地採取乜都俾佢咬o既政策,只要唔係危險同唔太污糟,例如手,佢經常咬,俾佢 d 紗巾佢咬,佢個毛巾手鈴,照咬,衫又咬,不過冇買牙膠 or 奶咀
    至於口水... 我諗佢已經過左勁流口水o既階段,但而家會玩口水特登滴出黎囉 ^^

    回覆刪除
  3. Mrs. Chu
    2013年7月27日 下午12:41
    嘩6個月就出牙啦,勁呀 (thumbs up)

    回覆刪除
  4. c琪
    2013年7月23日 上午6:45
    我慣左你一向blog得好密ga, 正當我想問你點解呢幾日唔見blog時, 又有新update la, yeah
    小小出左牙仔即是踏入新階段了, 因為有更多副食可選擇嘛, 但我已決定最遲到瞕瞕一出牙一定戒人奶, 因為真係好驚佢飛禽大咬我(worried)

    小小媽媽
    2013年7月26日 下午4:49
    堅驚架!!! 但小小好似學識了 (touch wood)

    回覆刪除
  5. 妹豬
    2013年7月22日 下午4:40
    小小脫離無牙行列喇(applause)

    小小媽媽
    2013年7月26日 下午4:48
    呀我呢幾不停諗地妹豬 (d 汗同玫瑰疹... :P)
    脫離無牙行列但步入玫瑰疹年紀啦.... 驚.....

    回覆刪除