2013年10月7日 星期一

9m大,第一次出街食粥仔

最近小小已經滿左9個月大了,時間真係過得好快,咁快就同小小搏鬥 (呀唔係,係「相處」^u^) 左9個月了。

琴日出左一整日街,好攰。上午小小好合作咁訓左大半個鐘,於是我地有時間煲粥同執好要出街o既野,因為琴日係第一次帶粥俾小小出街食。

以前一直都係如果出街就淨係食奶,直至到上一次出完街再同租叔叔去食晚飯,我坐o係個好窄o既卡位餵奶時,我同爸爸講,我地都係唔好再要小小o係街食媃奶喇,要開始帶粥或者糊仔俾佢出街食喇。之前出街食奶係因為怕麻煩,因為小小出街可以埋身食奶,可以乜都唔使帶,但其實小小一向都唔鍾意o係餵奶巾入面食奶,會一直扯條餵奶巾要出返黎,我地就通常會帶餅仔俾佢o係我地食飯o既時候都有 d 野咬下,如果小小都有粥一齊坐o係枱食,相信會好好多。

呢日星期日約左富媽媽同bb,另一個就黎兩歲o既大bb,同大肚婆飲茶。小小好合作咁食晒成碗好杰o既粥仔,跟住冇幾耐訓左,訓到我地散場佢都未醒。唔知係因為我地遲左定係因為小小訓左,好似冇人留意小小咁... 感覺有 d 奇怪... 但我同爸爸都因為小小食晒好杰o既飯仔同訓左好耐感覺好好。

飲完茶,去左 sogo 買飯壺仔,再過富媽媽度攞膠地墊,再的士返屋企。其時已經五點,本來諗住叫婆婆暖定奶開糊仔,點知婆婆唔o係屋企,所以我地就攞兩枝舊奶返屋企先開糊仔。

臨訓,攰到爆...

明天仲有好笑事,另篇 ^^

沒有留言:

張貼留言