2013年10月21日 星期一

歷史博物館

之前搭巴士時 roadshow 話拖左架舊巴士出去尖沙咀歷史博物館做巴士80年歷史展覽,而且只係o係大堂展,唔使入場費,所以一直都諗住當個藉口出去尖沙咀睇下。琴日去左 hku,就諗住回程時搭 973 去尖沙咀,雖然最終都係搭船過海,但最終都係有去睇展覽。前一日已經 casual 問過契媽都有興趣,於是o係尖沙咀會合先食個 tea。

呢日小小唔係好好胃口,今日o既粥爸爸特登落左豬肉,可能小小暫時都仲未係好接受倒太鞋口o既食物,中午已經食得唔算太多,五點呢餐都係 (但而家諗返,可能對比婆婆平時o既份量己經係正常份量)。

去到歷史博物館,好失望呀! 原來架真巴士已經走左,契媽話之前佢都有黎過,當時係有架巴士o係露天廣場的,見唔倒巴士,再加上我整日都o係到不停打 hatchi 流鼻水,搞到我本來係想出黎同小小映下相都冇晒意慾。

9個半月的小小

自己9個月以黎,感覺上好似多左街上o既人問佢幾大,爸爸成日都話佢就黎10個月,我則好「八卦」地成日都話「未~ 9個幾月je~」,唔知點解唔想講大,硬係覺得唔係幾好 (啋~)

最近佢會有意識地揮手,上個 weekend 我記得攞健康院本簿仔出黎 mark 低佢識 "wave byebye",但佢唔一定即時會意要揮手,好多時撩佢揮手 hello 或 byebye,佢都係慢三拍,我地成日話佢係 IE (internet explorer, 相對其他 brower 係慢三拍 ^^),有時佢又會冇端端自己一路行 (當然係我地抱住或揹住佢行) 一路笑住揮手,我話佢以為自己係香港小姐。

最近婆婆話我知佢下午同小小訓晏覺時係由佢o係房玩來玩去,佢玩得太遠就稱佢返落床墊訓低,佢又會再爬起身玩來玩去,玩玩下就會訓著。前日星期六我試左,前提當然係你自己要訓o係度扮訓左先,佢又爬又企玩左成個鐘,到有一次稱返佢訓低時,佢真係冇再 gut 起身,然後拍下拍下佢就訓著左,訓左兩個鐘,中間醒左一次,拍兩下又訓得返。

琴晚爸爸玩完兩日冇工作過,所以夜晚返到去差唔多係要通宵工作咁濟,本來佢見我唔舒服就話佢暗訓同洗泵,但我又點忍心呢,所以我放左小小o係床度睇下可唔可以好似下午咁自己訓著 (因為睇得出佢已經好眼訓),泵就留返俾爸爸洗。結果小小真係玩玩下訓著左,雖然臨訓著時佢係好想坐起身但唔夠力。成功!

突然感性

打著這段文字的時候,一個想法突然浮現︰大個人臨睡前都會躺好在床上,為何小BB明明得累了卻仍然想坐起身?只是太累了再倒下去?是否對於小BB來說,生命實在太短暫了,今日唔知聽日事,可能不知道睡著後天亮了仍然可以見到身邊的人?

2 則留言:

  1. "端端自己一路行 (當然係我地抱住或揹住佢行) 一路笑住揮手,我話佢以為自己係香港小姐。" 你形容得好好笑呀, 哈哈哈哈哈
    係呀, 我個仔都係咁架, 明明眼訓到眼皮跌左落黎, 但都仲會撐住自己GUT起個頭 (佢趴0係度訓的), 跟住又伏低, 跟住又GUT起, 重覆幾十次之後就會訓得著. 嫲嫲話佢係心野喎.

    回覆刪除
  2. 我媽都話小小心野, 真係唔知點解佢地咁想郁來郁去, 好攰, hahahahaha

    回覆刪除