2013年10月10日 星期四

半夜企起身

星期一公司有事要好夜先收得工,一知道o既時候已經勁擔心勁擔心唔知點算,因為未試過夜晚唔o係小小身邊,更加唔知點樣o係公司泵多一次奶、放o係邊、同咁多奶點拎返屋企。....

因為咁,我同老公討論左好多日,終於黎到星期日,即係第二日就係呢個「星期一」喇。

半夜又醒左,呢排唔知點解成日半夜醒左就訓唔番,keep 住醒下訓下直至夠鐘起身泵奶。o係張床度典典下之時,久唔久都會聽倒小小o既轉身聲或者叫聲,以前會好緊張即刻起身去睇下佢,後來知道有時其實佢叫一聲之後冇醒左的,就開始唔郁住聽清楚先決定,但今次我聽倒 d 唔尋常o既聲,於是我即刻坐起身,一睇,原來佢真係企左起身,頭先聽倒o個 d 喇喇聲係佢攀住床欄起身o既聲,我即刻走過去問佢「咩事呀?」,佢好冷靜,又冇叫,但雙眼醒晒亮晶晶望住我,我抱起佢,其時係五點鐘左右,拍左一排,佢雙眼都仲係亮晶晶望住我,又冇叫,又冇喊,又唔似肚餓口乾要食奶,所以我亦都冇俾佢食奶,試下佢會唔會訓返。

抱左佢好,佢都係亮晶晶但好乖,於是我決定放返佢落床,由於已經五點幾,所以就索性泵奶 (平時5點9起身泵奶),小小之後自己仲係o係床,坐起身再企左起身,但佢一直都好乖冇叫。由於我仲想試下佢會唔會訓得番,所以我只係閂左少少門等 d 燈唔好直射入房但如果佢喊我都可以聽倒。泵奶期間,我有熄泵過佢房門裝佢,佢都仲係扶住張床o係度行來行去,我就繼續泵咁 d 奶先 (如果唔係驚o個日我唔o係屋企佢會唔夠奶食),差唔多半個鐘之後,泵完喇,佢一直都靜靜地自己一個o係房 (當然仲有熟睡o個爸爸),我沖埋個泵,再放埋奶樽開蒸機,先至過去門口裝佢,佢靜靜地企o係床邊,望下呢邊、望下o個邊,冇嘈。於是我入去抱起佢,問佢 「你今朝做咩呀? 咁早起身o既? 知我今日要夜返呀?」

o個日成日心掛掛,諗起好多野,諗起過左身o既我爸爸 (即係小小o既外公),諗起自己同媽媽 (即係小小婆婆) 發生過o既小事,自己搭緊車時眼淚留出黎。

夜晚返到屋企,好彩小小已經訓左,我哄落去望住佢,好攰但小小真係好得意。第二朝正常起身、泵奶,小小遲左少少醒,佢一醒我即刻抱起佢,問佢「早晨呀,掛唔掛住媽媽呀? 媽媽好掛住你呀! 你琴日好叻喎,爸爸話你食晒成碗粥喎」,食完奶又好乖地訓左。

原來,真係要唔見倒佢一排先會知道自己係幾咁掛住佢。到星期二晚返放工如常返婆婆度接佢時,我不停咁同佢講,「點解唔見一日你就高左o既? 你琴日同今日有冇乖呀?」等等等等等。哈哈哈,真係好搞笑

沒有留言:

張貼留言