2013年12月22日 星期日

bb的早餐

小小 bb的食奶/食野時間

未食粥仔前:
7點前:埋身食奶,通常係自己醒
10點左右:婆婆湊返去食奶
1點左右:沖涼食奶
5點左右:食奶或糊仔
8點後(甚至更夜):放工返屋企埋身。一收唔倒工就好大壓力,好多時返到婆婆抱住訓左,婆婆會話“佢又肚餓又眼訓架,冇得食唯有訓啦”
10點:食完訓覺

食兩餐粥後:
7點返工前埋身不變,但最近可能凍同半夜成日醒關係,經常唔願起身
10點:婆婆湊返去食奶不變
12-2點(視乎有冇便便有冇訓):食粥同沖涼
4-6點:訓醒4安奶,婆婆稱之為下午茶
6-7(視乎幾點訓醒食下午茶):粥
7-8:同婆婆食飯會有得食蕃薯或菜,蕃薯目前係小小嘅至愛
8-9:我收工返到屋企就有得埋身食奶
10點:無論我係咪晏返都冇得傾,食奶跟住刷牙
10點後:近來無奈要成住訓

第時小小睇返應該會覺得我好無聊,做乜食野時間都值得寫 :P

其實我係想講小小食蕉。

以往一直都係早上十點婆婆餵奶,我一直都同爸爸講小小差唔多時候要有固體早餐食。近來爸爸冇咁忙,好多時都可以早起身準備早餐,咁我泵奶壓力又少d(因為如果冇喺屋企食早餐,婆婆通常都係俾奶,而家朝早冇泵,lunchtime又泵得少,所以唔夠食)。

星期六日我喺屋企,大家(包括我自己)都會忘記左早餐呢回事。琴日星期日,我同爸爸食完晒茶餐廳返屋企後,大家都好安樂等中午過婆婆度沖涼食粥時,我突然諗起唔對路,小小冇食過野喎(-_-白痴……),於是拎左條牛奶蕉喺佢面前揚揚下。小朋友即刻勁興奮,係咁揮手表示要。小小滿十一個月大之後,不停見倒佢越黎越有自己嘅意識,同控制自己、知道自己做緊咩,想表達自己想點等等。平時問人攞玩具、要撲埋食物度同攞野食呢d故然係做緊,自從佢要求食住訓之後,近個幾禮拜好明顯見倒佢喺玩完一輪之後係冤我俾佢食。前排都仲只係我自己估估下,佢都未必真係訓,但呢兩日佢食兩啖就訓著左,雖然夜晚都有醒,但總體係訓多左少少。

又遠左,講返條蕉

我揚住條蕉仔,第一次引倒佢爬倒咁遠過黎我度拎條蕉(真係完全唔使諗帶呢個妹去爬行大賽…)。佢拎倒隻蕉之後,細細口試左一啖,冇問題,先至大啖大啖食仲食得好開心,成條蕉唔使一陣就食晒。我覺得佢好勁呀 XP

由於掛住睇,冇拍低呢個歷史性嘅一刻,post 10m 時舅母映嘅呢幅當係啦。呢幅相入面嘅係香蕉,原本只係諗住打橫俾佢咬兩啖,點知佢好快手咁一下啪斷左自己攬住黎食。呢個妹初生時成日驚佢唔cher奶食唔夠,但而家佢乜都肯食,我同爸爸都好開心/放心 :)

沒有留言:

張貼留言