2013年12月20日 星期五

寒冷的冬至

今朝真係超級凍,呢幾晚都開暖爐訓,但今朝係覺得開左暖爐都唔暖。舊年冬天小小出世前後又係好凍,佢出世後房入面個暖爐長開,夜晚仲開 hi heat,而家我地只係開 low heat jet。

呢個星期初氣温跌到得返12度,仲落雨添。好彩咁啱上個禮拜已經決定唔泵朝早嗰次奶,如果唔係真係唔能夠想像咁凍打出個胸泵奶x_x

幾幾朝小小都係俾我捉佢食朝早餐奶(已經冇泵啦,你再一滴都唔食的話,唔能夠想像會係咩情況,雖然唔會谷到爆,但會勁唔舒服同冇奶都唔好啦)。今朝食完又嘟住個咀啦^u^

婆婆嗰邊冇開暖爐,琴晚返屋開左暖爐除衫時,發現婆婆幫佢著左六件衫XD

6 則留言:

  1. 小小大個咗好多呀~ 好耐冇見喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,大家都係,望返轉頭bb真係大得好快!

      刪除
    2. 係呀,大家都係,望返轉頭bb真係大得好快!

      刪除
  2. 你可唔可以blog密d呀?真係好掛住你同小小。
    我仲有餵人奶,所以我深刻地感受到原來冬天餵既寒冷滋味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前一直冇時間上網blog呀!簡直係完全違背當初開始寫blog嘅主旨。我最終的起心肝download左blogger app 落手機喇,以後會記多d!你都好勁呀!之前又話放完產假/暲暲出牙就唔餵嘅?不過我都諗住下個月開始漸漸減返工泵嘅奶喇,食左一年人奶,冇遺憾啦 ^^

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除