2013年12月17日 星期二

10-11個月BB

由於真係好難坐定定開電腦,加上年尾公司超級忙,的起心肝download左comment話唔好用的blogger app. comment 話用 app 寫 blog 會 default 張相o係文字最下,我覺得問題不大,反正我好多時都只係得一張點題相,而且決定 download app 原因係希望當文字o係心中出現時可以用手機記低之餘又可以相對容易地放返上 blog,o係呢方面 app 做得到我嘅要求。(如果唔係可能要用 email send 上 web再開 webmail copy & paste, 可能仲煩)


ok, 入正題

好耐冇記低小小o既成長 log,對上一次已經係寫「9個月BB的技能」,忙完一大輪,小小今日已係 11個半月大o既BB。

手部使用

拋擲物件

對上一次講小小開始識掉野,當時係離手 only,後來唔記得幾時已經係真係抛o既動作,而家小小已經可以將膠波仔、毛巾手鈴等等掟到無雷公咁遠,目的係等你執返俾佢,再掟。如果我同佢玩尋回,我執返後會放o係我手再將我手放佢面前,等佢自己伸手拎,佢拎到手,當然係再掟,不亦樂乎。

用手進食

健康院書仔已經教要準備兩隻匙羹,當BB表示有興趣玩匙羹可以俾佢玩。我一直都同婆婆講有兩隻匙羹可以輪住用,但其實我估計婆婆比較少同佢玩住匙羹食飯。其實小小好多時都會o係食粥o既時候搶匙羹,大約係10個月大時,我見佢識放匙羹入口,我就俾佢拎住匙羹,我捉實匙羹尾以防佢飛左隻匙羹去,自已用隻碗去就隻匙羹咁畢粥,咁樣食粥的話小小會食得好快,有時當餵完一輪佢好似已經唔想食時,俾佢自己拎匙羹佢又會再食返。我相信小小對於可以自主o既事係好有興趣的 !

自從小小識得自己用手執野開始,我地已經有俾野佢自己拎住食。最初o係我講完又講之下,婆婆曾經俾過兩三次烚菜莖俾佢食,但當我冇再講之後,原來婆婆冇再俾小小食菜,因為佢覺得BB仲係太細,但小小成日都有蕃薯食,由最初整爛晒用匙羹食,到後來細細粒俾佢自己拎住食。小小有舖好搞笑嘅癮,佢好鍾意執返跌左落枱面嘅野食返(咦其實唔搞笑喎,佢爸爸爸就成日俾我鬧佢d野跌左落枱都要夾返黎食u_u),例如畢粥滴左落枱,佢就會執返嗰粒米黎食。

行行企企

小小好細個我地已經成日捉住佢企,主要係當佢有掙腳動作時回應佢。天氣未咁凍時,小小喺婆婆度係訓地下的(因為打地舖就唔會有碌落床嘅危險),地舖嘅周圍係大衣箱、本櫃桶同舅父仔床尾,小小就會一直扶住呢d物件移動。

有一次婆婆喺廳mit橙,小小見倒知道有得食所以係咁登直晒個人喺度叫,我諗住咁大引力佢應該會行出去啦,所以稱住佢企喺房門口,但當時佢唔知自己可以行,只係一直係咁叫,好搞笑 XD。如果放佢喺床仔,佢就可以“繞床一周”

咬/牙

小小應該都係一個要靚嘅bb,佢出牙係階段性的,6個月時一次過出左下面兩隻門牙,之後再喺10個幾月時先後出左下面第3.4隻門牙同上面兩隻門牙。小小初生時我地好勤力同佢抹口,之後漸漸就懶:P。小小出牙後,我地再開始認真同佢刷牙,每晚食完返屋企之後嗰餐奶就出廳刷牙,先係抹口,然後俾pigeon牙刷佢自己玩。初初佢當牙刷係牙膠咁咬,我同爸爸成日喺佢面前刷牙,佢漸漸好似知道係咩一回事。


p.s.由開呢篇post到而家逼住收尾,篇post hold 住左三個禮拜,好多野都唔係嗰個情況了,例如琴晚放工返到婆婆度時,佢已經好伶俐咁推住張櫈或者捉住個大人行來行去。bb 當去到自己ready做一件事時,只要你俾/容許佢做,佢就可以突然pick up得好快。時間,尤其是卍朋友嘅時間,真係唔等你,呢個係我最近好強烈嘅感受。

沒有留言:

張貼留言