2013年12月31日 星期二

小小的第一個聖誕節

爸爸話,如果小小舊年唔係怕凍唔肯出黎,呢個就唔係第一個聖誕節喇。舊年因為等緊小小出世,所以冇去到媽媽中學同學每年嘅聖誕聚會(而因為小小未滿月,亦冇出席農曆新年聚會)。今年小小梗係要出席下、見下世面啦。

今年轉移陣地去A媽媽屋企,A媽媽有兩個分別14個月同兩歲幾嘅寶貝仔,所以屋企有小朋友玩具,再加上另兩個同學嘅3歲女同4歲仔,非常熱鬧。4歲仔已經覺得自己同d BB 有代溝,所以唔肯一齊玩,而其餘3歲或以下bb就玩到癲左,小小都唔例外,佢又冇怕生保,俾幾個姨姨圍住都照玩照大笑,引到d未有bb嘅姨姨超開心。

而最神奇嘅係,小小中午十一點幾訓左大半個鐘下午就冇再訓,到六點有人出左去pick up野食時,我地就趁人少少靜d就餵小小食左粥先,我地放左佢落屋小主人張high chair度,平時唔使坐high chair監嘅小小坐左一陣食左幾啖就係咁擒出黎,坐人脾繼續食都係邊食邊叫,估計都應該要眼訓喇,於是快快食完就暗佢訓。爸爸使出佢暗訓絕技,大約十分鐘小小就訓。著左喇,仲成功放左落bb床!我地安安樂樂食左大半個鐘,之後小小先醒,食兩啖奶之後再同人玩左一陣交換埋聖誕禮物先走,非常完滿!

關於“育兒心得”

當爸爸un下un下唱歌暗緊小小訓時,4歲仔嘅媽媽有少少質疑嘅語氣問我點解仲要咁樣暗訓,我話因為呢個時候想佢快d訓著(咁我地就可以食野),希望只係我自己敏感啦,我成日覺得家家有本。難念的經,正如我都唔會質疑人地點解一d都唔考慮餵人奶。有好提議可以分享下,可能有有用資訊分享下,但你覺得唔好但我覺得呢刻 work 嘅,我亦有我理由去做。我湊我個女唔係最叻,但你個仔都唔係 perfect.

小小,爸爸媽媽嘅理念係喺你需要探索嘅呢個bb階段,安全地俾你搞你想研究嘅事物,喺你準備好嘅時候因應你自己嘅進度俾你適當嘅訓練,俾你舒服安全嘅環境,希望你有一個正面嘅潛意識。

以前我睇人地話4個月大就試米糊/生果,媽媽喺你4個月時都躍躍欲試,適時俾我睇倒另一篇文,佢嘅論點係“食固體係先要bb嘅腸胃已經準備好消化固體食物”,所以我地決定唔需要急於俾你食糊仔,反而係6個月時返健康量度倒你增重未係最理想,令爸爸媽媽有d擔心係咪你食得唔夠,於是開始朝早泵少量d希望你埋身食倒多d。雖然你唔係“長爬手”,但你機動性強,鍾意企,鍾意扶住左騰右騰,手指仔好靈活,唔揀食,甚至鍾意食菜,我同爸爸由初初嚇親到後來不停話你係 parent friendly 唔太重。(對媽媽黎講,重要嘅亦係喺你由3個月喺生長線25%跌到6個月10%時,健康院姑娘聽倒你係全人奶時,雖然冇話冇問題但都冇話有問題)

小小bb,下星期就又返健康院喇,爸爸媽媽好緊張呀 ^^

1 則留言:

  1. 真係家家有本難念的經, 就算係同一個家, 亦有幾本唔本既經... 即係話, 我自己就主張bb自行入睡, 但爸爸嫲嫲就落力暗訓, 又孭又抱, 所以有時我都唔知點好.

    回覆刪除