2014年6月18日 星期三

17個月回顧 2

行 / 大動作

小小而家嘅相幾乎全部都係無影腳,喺室內兒童遊戲室同喺屋企已經可以跑倒幾步,喺街有時都會行得好快,但就未至於會起步走。唔知係幾時會開始識跑架呢? 而家去樓下遊樂場時,好多時佢反而會冇興趣玩滑梯,反而走左去行樓梯。較早前去九龍公園個滑梯係矮級樓梯,佢全程自己上上落落,自己扶扶手,已經唔係我地幫,但樓下個滑梯上去嗰度係硬膠大網,所以佢唔可以自己上去,一定要由我地幫佢上去,有可能因為咁而令佢冇左興趣.....


上落梳化同床o既功夫已經掌握得好好,成日自己喺度上上落落,搞到婆婆好緊張。早幾個月時都試過直直由梳化/ 床碌落地,跌跌下咪學識點落囉,不過都花左 D 時間教佢,初時就係成日喺佢想落去時反轉佢個人,要佢趴住跣落地,而家佢就係咁落地喇,但因為小小已經又長高左一 D,所以有時佢落梳化已經唔反轉會正面落。

又,近呢一個禮拜聽閒佢開始跳落黎,我冇親眼見過但有聽過其他人講。一直以黎我o既主張係順應佢o既成長階段同需要給予探索學習o既機會同空間,而「由梳化或床跳落地」呢個部份.. 我未諗倒應該點處理..... 

由從小小行得好左,一直都想搵部單車返黎俾佢,一來俾佢自己踩下,二來希望有個「類BB車」俾婆婆帶佢出街可能輕鬆 D (但諗深一層,雖然唔使抱,但攞多架車又未必真係輕鬆左...),點知有一朝落街玩時,有個姨姨見小小係咁研究佢架單車,就話俾佢坐下,嫲嫲又唔問下個孫、又冇多謝聲個姨姨,就夾左小小上架單車度,小小又唔願坐,又走返落黎,我返去同爸爸講︰「唔使咁急買單車喇」(後註︰卒之父親節爸爸就去買左架單車喇)

說話

大約3個禮拜至一個月前,小小有一晚突然愛上左「叫爸爸」遊戲。平時臨訓喺床玩時,有時爸爸返,當開鐵閘時我就會叫佢「爸爸返黎喇,你嗌佢入黎啦」,佢會細細聲講「爸爸」,我會話「你要大聲 D 爸爸先聽倒架」。有時爸爸入到黎下我地訓左未,小小會坐起身、指住佢叫「爸爸?」,跟住又會醒晒唔訓 (又搞倒我...)。某一個晚上,我地如常入房訓覺,小小突然好大聲運晒氣咁叫「爸爸~」,爸爸即衝入黎「係~」,出返聽之後,小小又運氣「爸爸~」,爸爸又衝入黎「係~」,如是者來回左幾次,來回左幾晚,我同爸爸講「佢唔會咁樣嗌好耐架 ja,你都係好好享受下啦」。

小小亦喺大約兩個禮拜之前開始識叫「婆婆」,聲同韻都正確,只欠 P 音讀成 B 音。有時撩佢講「婆婆」都覺得佢好得意 ^^ 有一次我地食完飯坐晒o係地下睇電視,劇情緊張關頭講到女主角個婆婆喺火場入面唔見左,我好緊張咁講左好幾次「婆婆唔見左! 婆婆唔見左!」,本來玩緊玩具o既小小放低 d 玩具走過黎我地面前,望住我、指住佢婆婆、用佢o既BB 話講左兩聲「婆婆?」,我先明白原來佢聽得明我講緊乜,所以覺得好奇怪,想話俾我知「你話婆婆唔見左? 婆婆咪喺度囉?」,嗰刻真係覺得好奇妙 -- 以前一舊飯o既人仔已經唔係一舊飯喇 !!

小小唔識講「媽媽」同「奶奶」呢兩個我一直都以為會最早學識o既字。曾經有一兩晚我好著意想佢開聲講「奶奶」而搞到佢喊,我嗰次真係心都痛埋,嗰晚應該係佢成功講倒一次個「奶」字,於是臨訓食奶時,我就話要佢講個奶字先俾食,佢一直都唔講 (好似硬頸咁),然後扁咀跟住眼淚流出黎,除左跌親痛同攞唔想攞o既野喊之外,第一次佢咁樣喊,係好有心事咁喊,我即刻抱番住佢,但佢已經喊開左,我問佢︰食奶好唔好呀? 佢點頭,之後佢一邊食我一邊喊。小小可能同我一樣,都係一個好敏感,但又好怕不能掌握o既事o既小朋友。之後我就冇再逼佢講任何野喇。

2 則留言:

  1. 你很關心小小的發展,每一個細節都記得好清楚
    字裡行間又充滿感性,有時都睇到我眼濕濕。。。
    雖然我都會諗好多,但我唔識寫出黎呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 整理回憶對我黎講都係展望將來o既方式,想自己唔好忘記大家一齊行過o既路,唔係忘記小小同爸爸 (同其他人) 所附出過o既努力。其實我俾好少時間小小 ja, 因為我朝早7.20就出門口返工,夜晚八點幾先返到婆婆度。有時我要提醒自己其實小小都算好湊都算乖,先捱得過, hahahahaha

      刪除