2014年6月24日 星期二

急不及待的(未夠)18個月回顧

前排佢無啦啦開始會企喺人後面打人膊頭 (當然係個大人坐左喺地啦),嘩~ 爽!琴日佢又無啦啦進化到同我玩伏哩哩,企喺我後面,然後當我擰向後時佢就哩去另一面,咁我就擰黎擰去都見佢唔倒喇,琴晚我仲配合埋「咦? 見唔倒o既?! 見倒喇 ! 」o既對白,小小玩到卡卡聲咁大笑。

以前一直都冇引佢跑,因為樓下遊樂場地方唔係認真大 (大o既位置就通常會有大仔喺度打波或踩車),所以不嬲都係跟喺偃後面多。今日出左街,但一直都冇乜點俾佢落地行過,所以臨起程返屋企時經過一個屋村遊樂場,就俾佢玩一陣。我地冇喺sir滑梯嗰邊玩,放左佢喺健體嗰邊,有幾級樓梯同有斜路可以滿足佢行樓梯,又可以引下佢行下斜路。嗰度空地好多(設施種得好疏落,應該係留返多d位俾d老人家圍埋晨運),我同小小一齊行下斜路仔,然後跑兩步,佢又起步跟上黎,仲卡卡卡咁笑,好成功咁跑起上黎,雖然只係幾步,但都好穩陣。我同爸爸講,你嘅時間黎喇 ("your time has come" hahahah),追嘅任務交俾你喇 ^0^

沒有留言:

張貼留言