2014年6月17日 星期二

第18月大發現!

原本寫緊17個月回顧,但決定應該要開個 post 講近日發生嘅事!

之前睇過話 bb 知道去邊度拎玩具嘅時候,就可以開始教佢收玩具。我床邊有個架,有半格之前用黎裝我同爸爸睇嘅書,後來演變成每晚臨訓小小都要揭一輪書先肯訓,當時當然係我拎俾佢啦。本來小小已經有一排冇臨訓摷書睇,琴晚佢表示要攞書睇,我就由得佢自己去攞,睇左一輪之後,我問佢“食奶未呀?”,佢點頭,我突然醒起問佢“咁我地張d書擺返入書架先食喎”,佢竟然又點頭,跟住我起你一本我一本咁放返晒所有書入去!!!!!! ^O^ 然後好開心咁食奶!

舅母送左d蠟筆俾小小畫畫,婆婆搵倒個啱啱好 size 嘅鐵盒裝住,但小小一直都唔係咁知道/鍾意放鐵盒,成日攞晒出黎玩跟住一地都係跟住就咁放入玩具盒(大盒)入面。琴晚臨離開婆婆度時,本來想同佢一齊放返蠟筆入鐵盒,平時會我一邊入另一邊又俾佢攞返晒出黎,但琴晚佢係自己張所有蠟筆放入鐵盒,仲 cum 埋蓋遞俾我  ^0^

琴晚爸爸又買左西瓜返黎,佢攞住個西瓜(未切)問小小︰"食唔食西瓜呀?",根據爸爸o既描述,最初小小係搖頭的,但爸爸再問佢 "西瓜喎",佢話小小好似記得返咩係西瓜,之後猛點頭,跟住爸爸就開始抱住個西瓜喺度耍太極,喺度講 "一個大西瓜,切開一半,一半你o既,一半我o既..." 然後就俾小小係咁伸手示意佢快 d 去切, hhahahahhaah。爸爸好多時都可以為小小配對白,好似好知佢講緊乜咁。

之前一直冇特登訓練小小,但上個星期六見舅母同佢指住 BB 書教佢入面 D 物件照片,佢學得好留心、好開心,琴日 (星期一) 我喺婆婆度等緊夠鐘時 (我唔會一去到即刻走,都會同婆婆傾一陣先),同小小坐喺梳化度,就醒起攞本書同佢認下,估唔到原來佢其實已經認得好多野野喇 !! 當認主要都係一 D 平時佢都會接觸到o既野,倒如橙、香蕉、黃色鴨仔、花、鞋、貓貓、馬(唔知真定假... 其實真係見過馬... 而佢會指埋其他蹄科動物叫馬... 咁快識歸類.. 好勁...)、狗狗,唔單止係指住佢識講嗰樣係咩,而係當我問佢「鴨鴨呢?」佢會自己指住鴨鴨幅相。

當有實物時認得到,我認為唔出奇,平時都有攞住個橙問佢「食唔食橙?」,近兩個禮拜仲識聽指令攞鞋過黎俾我地幫佢手著 (買左新鞋後,佢仲可以扶住自己穿入去添),近一個禮拜我叫埋佢自己攞對袜一齊著,佢都可以做得到,仲好大聲咁叫「袜」。

但星期六發現左一件令人極級擔心o既事.....

話說再對上一個 weekend 同佢沖涼時,佢已經好享受喺個沖涼盆(圓形的)度自轉,仲一路轉、一路自己喺度講「轉轉轉」,剛過去呢個 weekend 當我同佢沖涼時佢又喺度轉,正當我好開心咁同佢一齊講「轉轉轉」時,我突然醒覺到佢唔係發緊「於」韻o既「轉」音,而係發緊「衣」韻o既「薦」音。我當時心入面響左一下雷聲,再聽再睇佢個口形,佢都係唔係「於」o既口形。我爸同佢嫲嫲都係講唔倒「於」音,係鄉下話o既問題。其實香港有好多老一輩人都係咁的,鄭中基好多時都會扮呢種音,「魚」會講成「椅」咁樣的。當晚大家喺婆婆度食晚飯時,我仲同婆婆講呢件事,叫佢要重點訓練佢講個「魚」字,小小咁鍾意食魚魚,照計冇理由講錯個「魚」字架,婆婆仲話係過渡 je...... x_x ..... 點知琴晚 (星期一),小小話要睇魚魚(婆婆屋企有缸魚),佢指住 d 魚,講「椅椅」呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooOxOoo

點算呀?!點算呀?!點算呀?!點算呀?!點算呀?!點算呀?!點算呀?!點算呀?!點算呀?!
好驚呀!!!! BB o既語言學習能力真係好強呀!!!! 而估唔到雖然冇錯嫲嫲係同小小講好多野,但小小竟然學唔識倒我地成日同佢睇魚魚同問佢食唔食魚魚,而學左嫲嫲指住地墊同佢講魚魚呀!!!!!!!!!!!! 而點解佢咁快 pick up 倒個語音系統,連「轉轉轉」都講成「薦薦薦」呀?!?!?!?!?!?!?!??!?!?! 點算呀?!?!?!?!?!?!?

(明明一開 POST 時係好開心... 點知寫尾時直插谷底.... 我而家超灰..... -_-""")

1 則留言:

  1. 2歲之前, 小朋友不論步姿和口音都在不斷調整緊, 不用太擔心呢~

    回覆刪除