2014年6月11日 星期三

第一次用叉 / 17個月回顧

上星期五爸爸話見到百佳西瓜賣得好平,所以夜晚接左我地返屋企之後就落左街買。最初我只係用隻叉拮左俾小小自己食,拮左幾塊之後,見小小食得幾好,就索性俾左隻叉小小自己拎住試下拮,佢拮左幾下之後,好快就成功拮倒,仲好快食晒成碗! (@17m)


報導之時順便回顧一下:


小小Q4時我地已經好心急咁買左 for 12m 嘅鴨咀,個鴨咀係配喺 avent 奶樽度代替個奶咀咁用,仲配埋兩個握手,可惜小小一路都用唔倒……。最近avent出左個 drink like adult 嘅BB杯,我一見到又係超想買,們諗諗下都係放棄左,因為真係唔知小小識唔識/肯唔肯用。個人意見係 avent 學習產品s真係設計得好好、好有智慧,但因為太聰明關係,屬於人夾人緣類型。
見鴨咀唔啱用,其時好心急要俾小小學自己飲野嘅媽媽,立時柯打爸爸上堂出開BB舖嗰頭就買個飲管杯。小BB果然本能係吸啜,其實佢係啜得到的,只係飲左好幾次都係水之後,又唔肯飲……

小小唔肯飲水,幾個月大時婆婆都係用匙羹質佢,因為用奶樽裝水的話佢會直情成個樽飛出去 -_-" 因為佢唔肯飲水,所以婆婆日日都煲湯,而如果係湯的話,小小係可以 googooogoo 咁飲得好快的。好似係一歲時我開始俾佢直接喺杯/碗度飲,有時佢有心機的話,試過可以好似飲勝咁抱住隻碗一飲而盡,係普通打得爛嗰 D 碗喎! 一碗喎! 但冇心機o既時候就真係嘥氣.....

最近天氣又熱、又出多左街,我地都會帶埋佢個飲管杯。我會成日問佢「要唔要飲水呀?」,如果佢點頭就即刻隊俾佢,佢都會啜一啖,我就追問佢「啜多啖丫」,佢又會啜多啖,如是者係咁問,直至佢真係唔啜同伸手閂埋個飲管杯為止。唉.... 我而家o既諗法係... 叫倒佢飲就飲,唔飲都逼唔倒佢啦.....

食 / 刷牙 / 牙仔

食野方面,已經冇咩 training 要做,只係視乎我地俾咩佢食。小小而家已經係同我地食同一煲飯,食一樣o既餸,不過都係青菜為主,婆婆通常都會有蒸魚,久唔久有唔用款o既豬肉 (例如煲湯豬肉,蒸肉片 etc),如果跟我地出街食飯則有可能淨係有得食青菜,視乎間餐廳有咩肉類選擇同點 present,如果汁同肉冇分開就可能會冇得食,因為我通常都避免一 D 落左太多調味料o既野。之前主要都係食魚同豬肉,久唔久有雞肉,最近一次飲茶試左幾粒蝦,冇敏感情況出理,之後可以再試多 D 其他肉類。牛都有試過,但唔會常食。

冇俾過甜點佢食,茶樓o既奶皇馬拉蒸都冇食過 (過就有食過傳統啡色嗰種)。我o既時間表係︰到佢識刷牙 (意思係肯企定定刷牙) 先俾食甜野;到換牙先食雪糕。唔知咁諗會唔會太天真,諗住先啦。

水果方面,蕉同橙依然係小小o既最愛,有時仲會等唔倒我地搣橙,直接咬個皮,我同教幼稚園o既舅母講「都好,起碼佢知道 "橙" 係咁樣o既」 ^v^"   以前唔多鍾意食蘋果,雖然追住要咬,但佢會梅好耐都唔吞,然後會一次過 lur 返好多出黎,最近見佢狂食,可能一來婆婆買倒粉o既蘋果,二來佢開始o趙倒啦。

由個多月開始我堅持要小小每晚刷牙 (食住奶訓著除外),因為佢開始懂事,想俾佢開始習慣刷牙係食完十點奶o既指定動作 (不過佢通常臨訓都仲要啜多次),會俾支牙刷佢自己拎住,然係用紗巾抹牙,再由得佢自己玩牙刷 (仲會玩到成件衫都濕晒係口水)。

上個禮拜啱啱爆左左上隻臼齒出黎喇 !! 好快就要轉毛毛牙刷 !! 而家係用緊 pigeon #2 軟牙刷。希望佢好快學識坐定定刷牙啦 ^o^



早晚仲係埋身,方便到爆燈 !!! 我唔知其他會俾訓覺奶 KO o既 BBs 係點操作,唔知如果俾小小奶粉會唔會 KO 倒佢,但我自己就覺得佢唔會就咁俾你 KO 囉 XP,因為小小通常食完都仲要玩喺張床度玩一大輪先訓。而家諗返,大約兩個月前左右佢都仲係會狂話要食,係後來我覺得唔對路,喺翻食左一次之後就唔俾佢再食,趴低佢拍佢同佢講:「你唔使食奶喇,你好眼訓喇」,好多時拍拍下都訓得倒。朝早就等佢叫要食奶,通常如果佢醒左係未天光,拍下佢都會訓返,但如果已經天光,就會俾佢食奶。v.v btw 琴日朝佢叫醒我要食奶時原來只係五點八……今朝仲早...五點四... OxO。冇事嗰朝佢都會訓返,好久唔久會醒左唔訓返,就嫲嫲湊住我返工。

下午茶就食奶粉,都已經好一段時間喇。其實之前係諗住滿一歲就唔再泵奶,點知到滿一歲時又唔捨得 XP 只係放棄左朝早泵奶 (可以訓多 45min),但 lunch time 喺公司有繼續泵,直至滿14m (嗰個月續漸延遲泵奶時間至下午,有時真係會臨收工先有時間去泵一泵,試過一直行唔開個胸谷到爆艇)。嗰排係︰夠就食人奶,唔夠就食奶粉。最初都遇過小小唔肯食奶粉o既時候,可能開4-6安食得2安,後來習慣左就冇事 (學婆婆話齋︰冇得揀就食架啦)。最近聽聞小小下午茶有時會食7安,btw 而家放工見到個奶樽有 d 奶剩喺度真係好少事,奶粉雖然係貴,但相比起小奶真係濕濕碎,再加上小小只係食一餐,其實一罐大奶粉食到夠期 (開封期) 都未食完....

沒有留言:

張貼留言