2014年6月4日 星期三

龍舟節去睇龍貓

今年端午節係星期一,所以連埋星期六日放三日假! yeah!!

星期六去左九龍公園。同小小出街嘅行動力都未算太高,呢日我地中午出發,出去佐敦搵地方食午飯,小小好乖食晒成碗,之後去永安搵小小嘅褲,姑寒嘅爸爸媽媽只買左兩條$55嘅長褲XP,臨走時小小開始眼訓,行左冇幾耐就訓著左,於是轉移去 starbucks 坐低俾佢訓我地又抖下。差唔多五點醒左,我地就出發去九龍公園。

九龍公園泳池有餵奶房,係上鎖嘅,去對面警衛室搵人幫手開門就得。爸爸覺得上鎖嘅餵奶房有D麻煩,但媽媽完全唔介意,因為要搵人開門嘅餵奶房其實更好保障人奶媽媽BB嘅權益。食完奶,本來諗住去上次玩得好開心嘅灌木迷宮玩,但眼利嘅爸爸發現原來泳池旁邊有個兒童遊樂場哩埋左!

等小小訓覺時,爸爸媽媽買嘅大 starbucks,之後留返俾小小玩。

呢個滑梯好玩小小玩,樓梯係矮級而且大級,小小唔使拖、自己扶住扶手就上倒去,上到去仲有長走廊連接一頭一尾兩條滑梯,小小每次都要行到尾 sir 尾個度轉彎嗰條。今朝同佢著左呢件背心 "裙",再睇住佢行來行去,真係好過癮,但後來見佢 sir 落黎時隻小脾啜住滑梯,所以同佢著返條褲等佢好 sir D。玩到六點幾,要起程返屋企喇 !


星期日去左爸爸小學同學午聚,因為有人生左 B。呢日o既聚會儲落一肚氣,散會時媽媽攰到不行,因為要忍住唔好插佢地咀,因為佢地講野錯晒之餘又唔打算聽下人講野..媽媽自動收聲,留返啖氣暖肚好過... 唔好影響心情,另外再講

星期日散會後去左灣仔參觀舊灣仔警署。媽媽對所有展覽都好有興趣,因為可以睇倒自己平時唔會見倒o既野。媽媽雖然都入過其他警署內部 (因為同人開會),但都依然對呢個展覽好有興趣! 入到去見倒好 open o既「上彈及退彈區」(o係室外),爸爸即刻衝埋去要我幫佢映相,佢除左 hip seat 一邊條帶然後捉住小小隻手臂 (其時小小係訓著左o既) 話小小係佢o既「彈」,但當然我映極都映唔倒佢心目中o既效果.... -_-"

警署開放o既部份得好少,唔算好多野睇,但我地都玩左好開心o既半個鐘頭 (因為我地好遲先去到),仲映倒小小開紙皮公仔警車o既相 (不過喺爸爸部電話度)。之後又係時候返屋企食晚飯喇。

星期日晚有一個好好笑o既小插曲︰話說睇港台節目講消防員,劇情講到女主角婆婆仲喺火場入面但女主角唔知佢喺咩位置,氣氛勁緊張時,我係咁講 “婆婆唔見左! 婆婆唔見左!”,跟住玩緊玩具嘅小小走埋黎我地度,指住佢婆婆,望住我,用佢嘅 BB 話講 “婆婆!”,佢叫左幾聲,我地先明白佢知道我講緊咩,我攬住佢,笑住同佢講 “係喎~婆婆喺度!” ,佢真係好得意 ^0^ 


星期一仲係假期,係端午節,可惜最近一次挑戰佐敦谷嬉水池時,小小用雙腳夾實我,完全唔肯落去,我踎低想俾佢掂倒水,佢仲大叫同向上爬.... 所以今年又冇得游龍舟水喇 (舊年因為得5個月太細所以冇游)。本來爸爸想去野外,點知出到大圍實在太熱喇,媽媽唔係太想... 於是我地就轉戰沙田o既文化博物館睇龍貓 (「吉卜力工作室場面設計手稿展‧高畑勲與宮崎駿動畫的秘密」)

我地冇去到最逼人o既映相區,只係睇左展品。值得一讚香港博物館水平真係好高 ! 各項配置同燈光都做得好好 ! 媽媽睇完解釋圖之後,其實對真跡係睇唔明的 :P 所以喺睇完左一 D 識睇o既展品之後,媽媽就開始同小小去做親善大使 -- 同各位企到好悶o既保安員揮手 SAY HI ~ 同埋搵 d 死角位俾小小飲水。

呢日媽媽個電話冇電所以冇帶出街,所以就映唔倒相啦。喺走廊等爸爸時,冇著鞋o既小小俾媽媽限制唔可以行太遠 (亦要避免喺人多o既地方撞倒人或被人撞倒),最有效o既制約係一個食緊餅o既小朋友 (小小企定定眼定定咁望住人地塊餅) 同地下一粒炭屎鬼 (展覽範圍地下貼左好多炭屎鬼),小小喺咁踩隻炭屎鬼,但佢係平面貼,所以應該踩唔倒 d 乜... haha...

之後我地沿沙田公園行返市中心。呢度有一片草地,我地坐喺草地旁o既長椅開火龍果食,小小食晒成個咁濟!!! 之後踩過草地走o既時候,小小又俾另一樣野吸引住~~ 就係人地隻烚蛋!!! XD 小小被迷o既程度係企定定眼定定望實人地隻蛋之餘,拖又唔肯走,抱走左又行返轉頭!! hahahahha 爸爸話小小係為食妹!

其實正正因為小小為食,免卻左好多煩惱。佢通當食飯都食得幾好 (咪講!),... 噢... 都係唔講太多喇 hahahhaha....

曬到紅晒o既大家又係時候返屋企食飯喇! 愉快o既週末又告一段落了...

沒有留言:

張貼留言