2012年8月13日 星期一

20 week - book 結構性超聲波/ 醫生失蹤了 (上)

19 週o既時候返聯合覆診, 醫生問我會唔會出去照結構性超聲波, 我當時仲大大聲話 「會呀, 下個星期」, 醫生追問「book 左喇係咪?」 我仲賴醒「book 左 :) 」其實根本未book, 因為平時曹醫生都好易book, 又反正我有時間就佢 (其實就乜鬼丫, 咪就係星期六下午過去囉....), 所以最初以為自己早成個禮拜打電話去book 就唔會有問題。 到左星期一, 朝早打電話去話想 book 星期六照結構性超聲波, 姑娘話「曹醫生放假喎, 21號先返」 我 :「下?」咁冇辦法啦, 唯有收線自己先諗倒野, 攞住個日曆o係度諗...咁冇法啦, 好彩老逼放 comp 假, 咁就21號攞 comp 假去照啦. 於是再打電話去 我 :「呀, 我頭先打過電話黎想約照結構性超聲波...」 姑娘急不及待話 : 「曹醫生放假喎」 我 : 「我知呀, 醫生 21 號返嘛」 姑娘 : 「唔係呀, 醫生係得 21 號返診所, 之後會再幾個月放假」 我 : 「 (吃驚) 下? 放幾個月? 咁就 21 號啦, 21 號有咩時間得?」 姑娘 : 「(問左預產期之後姑娘計左一輪), 過左 22 週曹醫生唔照架啦喎」 我 : 「(開始慌) 咁你地診所有有其他醫生可以照?」 姑娘 : 「冇」 我 : 「下.... 咁你地有冇其他醫生可以refer?」 姑娘 : 「我地都係 refer 你去荃灣港安 ja」 我 : 「咁如果係去港安照o既話我要做d 咩?」 姑娘 : 「都係你自己打去 ja」 我 : 「..... 咁好啦.... 唔該...」 期間每一下我都打電話俾老公 「點算呀點算呀」咁問... 跟住我話 : 「我再打去ai下佢啦, 都係22+2 je, 求下佢囉」 於是我又再打去... 我 : 「係呀, 我頭先打過黎架啦, 其實 21 號我都係差 2 日 je , 22+2 je (我 search 過養和係話 24 週後先照唔倒), 可唔可以都幫我照呀?」 姑娘 : 「(好決絶) 真係唔得, 過左22週曹醫生就唔照架喇, 就算你上到黎都唔會幫你照」 我 : 「(盡力扮慘) 下咁點算呀, 我可以點做呀?」 .... 之得o既對話我都二記得喇.... 總之就係冇得傾..... -_-..... 點算呀?... 佢講到咁絶22週就冇得照, 臨時臨急去邊度再搵過一個產科醫生呢?!!!??!?!?!?!!!?? 當時我o係office 同老公講電話時, 真係急到差 d 喊出黎.....

沒有留言:

張貼留言