2012年8月13日 星期一

21 week - 再照結構性超聲波

一直以黎我都驚小小會太細, 主要原因係因為, 預產期係根據最後一次月經o既第一日起計, 但我好清楚知道小小以排卵期計o既話係應該要細一個禮拜. 8週時第一次去照, 醫生仲話小小 (o個次之後我地話佢係腰果, 因為佢就係一粒腰果咁樣 (big hug)) 比8週大左少少 (當時o既腰果, 即係而家o既小小, 其實只係1.03cm). 到第一次照結構性照聲波時, 個 monitor 見倒有即刻比較個 reference week 係幾多, 小小除左肚圍之外, 全部都合格, 我當時係放心左. 今日星期一, o岩o岩21週, 今日去照第二個結構性超聲波, 診所o係旺角中心, 係醫生自己一個o既診所. 今朝為左放呢半日 comp 假, 成朝開住200% turbo, 連小小都係咁不停郁. 差唔多兩點我先走, 同埋去食午飯. 又遲到左十幾分鐘先到診所, 我應該係第一或者第二個客, 總之我去到時冇人, 即刻就入得醫生房. 醫生外型好搞笑, 唔似一般搵錢打扮得好官仔骨骨的醫生 (o個日o係美麗華o個個就係官仔骨骨o個隻喇), 反而似樓下 D 家庭醫生咁. 小小今次一開始就 show face (上次搞耐左o既原因就係佢唔肯 show face, 照唔倒眼耳口鼻o個 part), 但我諗醫生係好似飛機師降落咁有既定程序的, 雖然今次小小 show face 先, 但醫生都冇話照面先, 都係要由腳骨同心臟照起. 今日小小可能都攰, 所以全程 bok (伏)左o係度.... 淨係見倒背脊 (好清楚不停睇住條脊骨), 但其他野都唔係好睇倒.... 老公話小小好似我, 佢話小小一定係話「上次咪睇左囉, 又睇.....」覺得我地好煩. 今日醫生一劈頭就話 BB 唔似21週, 度左好多樣野都只係20週, 我一路講我個 「最後經期 vs 排卵期」o既問題. 醫生都話有可能, 但預產期係8-12週時已經計左, 唔係佢而家可以改倒...我下次返健康院一定要問清楚醫院仲會唔會有幾他方法再第二次確定預產期, 如果唔係我一路擔心o既產假同小小被懷疑訓過鐘問題就冇得解決喇..... (worried) 小小... 究竟你係咩 size 呀?

沒有留言:

張貼留言