2012年8月20日 星期一

結構性超聲波是怎樣的一回事

去驗孕o既時候係第一次因為懷孕而去照超聲波, 其實都唔係好知照超聲波係咩一回事, 咪好似睇戲o個 d 咁囉, 好彩之前盲腸炎已經有照超聲波o既經驗, 未之於完全唔知發生咩事 or 要點做. 簡單黎講, 照超聲波時係要拉低條褲 (要知道子宮其實係o係好低o既位置的, 如果試過 m 痛就會知道係邊個位置), 去美麗華o個間大型診所時, 姑姑甚至會用訓練有素o既客服語氣同我講「條褲係要拉低過毛毛o架 ^^」咁. 到去旺角中心o個間時由於bb體位唔係好合作, 條腳拉低到個程度係我覺得 : 不如我直情除左佢俾你照啦好冇? 好, 入正題. 在我地孕婦o黎講其實照普通超聲波同結構性超聲波o係過程上係冇分別的, 不過, 由於照結構性目的係俾醫生數清楚 bb o既各部份 (手手腳腳眼耳口鼻) 同主要器官 (腦, 心, 肺, 膀胱, 腎, etc) 生得齊唔齊, 所以認真o既醫生係會願意花多少少時間 check 清楚 d 的. 由於原本睇開o既曹醫生失蹤左o既關係, 所以我 book 左兩次結構性超聲波, 順便當試下跟住落黎睇邊個醫生好 D. 照左兩次, 個情況都有唔同. 照結構性所需要o既時間, 好視乎你個醫生有幾認真, 同埋 BB 有幾合作. 第一次由於 BB 都幾合作o既關係, 只係用左大約 45 分鐘就照完出黎喇, 但比對我第二次照o既 item, 好似第一個醫生冇話俾我聽佢照左/照到o個部份 (但佢 report 有寫話佢照左), 相對地我第二個醫生就好似照得詳細 D 一路照o既時候, 醫生會話俾你聽 「嗱呢個就係心臟喇, (如果你識睇架話, 會睇倒有 4 個心室), 你見倒呢度未生埋, 係正常o既, 如果 BB 生埋左就反而唔正常喇. 」 「嗱呢隻就係腳啦, 呢條大脾, 大脾係一條骨o既, 呢條就小腿, 小腿係兩條骨o既, 拿呢隻腳仔啦, 12345 呢隻腳趾公, 都齊喇. (當然會數晒左右啦)」 「嗱呢隻就係手啦, 呢條上臂, 同大脾一樣係有一條骨o既, 呢條就前臂, 同小腿一樣都係有兩條骨o既, 拿呢隻左手啦, 12345 呢隻手指公, 都齊喇. (當然亦係會數晒左右啦」 「嗱呢個頭, 入去就係個腦 (仲會見倒個腦o既蝴蝶形橫切面, 跟住o個 D 我就唔識聽喇....) .....」 會睇兔唇啦, 呢樣係我最緊張o既 會睇一 D 主要o既血管係咪生齊啦, 臍帶係咪生得o岩啦 會睇 BB 有冇胃, 膀胱 同腎, 腸就睇唔倒喇... 當然會數眼耳口鼻啦 好攰呀.... 做到就黎訓著. 總結黎講, 如果你仲未做結構性超聲波, 咁就值得花 D 時間去諗下你有咩問題想問醫生啦, 因為過程都真係有幾多時間可以問問題. 不過當然都視乎你個醫生係點o既人啦 :P. 同埋我覺得好重要亦都係做好心理準備你見倒o既野未必係你 expect o既野... 例如 touch wood BB 真係有 d 野生得唔o岩或者唔齊... 所以我一路都冇抱太大期望, 諗住「見倒咩就係咩啦」, 睇完出黎個人係放心晒... 唯一o既疑問係, 度度都話 18 週已經可以睇, 我之前診所o個度仲話一過左22週就唔睇添 (因為BB太大會有可能骨骼已經生得好好, 遮住睇唔倒, 但旺角中心個醫生話個心臟咁細個睇得唔最清楚, 建議我2個禮拜再返去覆照一次心臟.... 不過當時用 last m period 計係搭正21週, 但實際成長係20週o既小小 (我BB個名(love struck)) 都仲有好多野可以睇倒, 所以, 我諗如果只係求安心, 唔係諗住照完有事就唔要的話, 20甚至21週先照都 ok 的 (winking)

沒有留言:

張貼留言