2012年8月13日 星期一

20 week - book 結構性超聲波/ 醫生失蹤了 (下 )

lunch time 實在冇心機, 我一路食飯, 一路摸住個肚 「唔緊要啦, 其實都係循例要睇下有冇唔妥 je, 有定冇, 媽媽都唔會唔要你的」. 之前都有同老公傾過呢個問題 : 「係咪要照結構性超聲波呢? 其實係俾人睇下bb有冇缺憾, 如果唔要就趕及唔要 je 係咪?」但老公話, 佢認為係盡早知道bb有冇問題, 如果有就盡早準備一出世時立即處理。佢講得好有道理, 所以我先覺得原來結構性超聲波都好重要.... 點知而家....唔好講結構性... 連之後o既產檢都唔知點算..... 食完飯, 出左隔離o既商場, 打俾老公. 因為我公司搞緊個大 job 我冇時間亦唔知搵邊個好, 老公呢個時候負責左成件事, 可以話係我第一次好深刻咁感到個 bb 真係佢都有份都好緊張 (sorry 呀老公 (big grin) 你知我有左以黎一路都係幾咁功能性架啦), 我一打俾佢, 佢即刻報告晒進度咁, call 左邊幾個 friend, 有邊個邊個醫生, 邊個醫生電話未打得通, 原來有醫生係你搵佢接生佢先會收你做產檢, 原來有醫生係14週前唔睇佢佢就唔會收你, 佢打左好多好多個電話, 最後我真係喊左出黎, 因為我真係好擔心, 好徬徨. 老公話 : 「你放心啦, 我下晝會繼續打, 再話俾你知咩情況啦」 返番公司, 我又開始癲喪o既工作. 同team o既同事連我大肚都尚且唔會顧住我, 我更唔會想俾佢地知道我呢刻o既擔心. 四點, 要同老細去開會喇....我一路 take minutes, 一路留意住個電話, 就快五點時, 老公 send 左個 msg 俾我「你開完會有時間就打俾我啦」, 原來老公已經搵倒兩個醫生仲 hold 左, 就爭我決定想去邊間, 我當時真係冇晒主意, 老公講左幾個建議, 最後我地決定兩個都睇, 再決定之後o既產檢搵邊個做. 星期四, 請左一日o既 comp 假去 11:30 o既 appointment. 診所o係美麗華, 係好大型o既婦產科醫療中心. 我自己又遲左十幾分鐘, 最後等到 12:15 先到我入房見醫生. 醫生好 nice (房間當然環境亦好好), 小小亦好合作, 上網成日見人話有時 bb 個體位唔o岩o既話, 要暫停, 媽媽出去行下再返去試過, 但小小呢日雖然都有 d 時候醫生話照唔倒, 但推左幾下之後佢又好合作咁轉個頭過黎俾醫生照眼. 小小對手又開下合下同我地玩包揼. 全個過程都係一個好好o既經驗.

沒有留言:

張貼留言