2012年8月25日 星期六

8 week - 超聲波驗孕

正確黎講應該係 7週+5日先o岩。覺得自己有左之後,我不停咁上網 search 究竟我應該點做先可以o係政府醫院得倒一個床位呢? 先發覺原來政府根本冇呢 d 資訊俾人,只係叫你帶同確孕醫生證明去登記。喂老細呀!! 我想講,如果我平時連婦科都唔睇 (我就係喇,我只係去保險公司每兩年送一次o個 d 抺片檢查,無啦啦點會識個婦科醫生???),淨係睇戲見 d 人話用驗孕捧 check 倒自己有左,咁點呢?????? 當時真係十萬個問號。 d 診所門口成日貼住驗孕即知,其實都係用驗孕捧 (不過佢o個支會勁過你o係萬寧買o個枝o既),我唔知係咪足以構成可以俾倒我去醫院攞位。o係無計可施o既情況之下,我最後都係打去樓下診所問,問佢如果我o係你度驗孕,係咪就就會出倒封信可以去醫院登記o個種? 姑娘話「唔會架,跟住都係要轉介你去照超聲波先會有」。 咁冇野要講啦,即係都係要直接去睇婦產科先得啦,於是我老公開始發狂咁打電話俾佢 d 已經生左仔o既朋友,最後搵倒一個聲稱又平又正o既曹醫生 (就係後來走左佬唔同我照結構性照聲波o個個喇) 第一次因為有左而照超聲波,我同老公都異常咁冷靜 ( -_-" 睇戲o個 d 人明明喊晒呀,又大叫呀咁 garc....) 。 bb 已經係一粒腰果咁o既樣,亦都有腰咁大粒 (如果冇記錯好似係3cm),跟住醫生開埋喇叭聲,話「嗱,呢個就係 bb 心跳喇」,呢個時候我先覺得「嘩! 已經 function 緊添啦?! ", 雖然你乜都見唔倒, 但確實係聽到佢o既心跳, 原來真係有 d 野己經發生緊喇 (big hug)

沒有留言:

張貼留言