2012年8月30日 星期四

聯合醫院登記產科新症

根據網上o既資料,聯合醫院係要星期二或五o既上午先接受產科新症登記。點解上個禮拜咁急要拎倒封醫生信,就係因為我星期一二請左假,我一定要星期二過倒去登記,如果唔係真係唔知點算.... 封信終於拎倒手,星期一我又好唔安心咁打去問「係咪聽日上午拎住封信過黎登記就得架喇?」,我好驚佢到時又有其他野要,而我又冇預備o個 d 野.. 咁就弊喇.....

打到去o既時候, 姑娘竟然話「其實你幾時過黎登記都得架!」, 於是我地一行三個人 (連埋我奶奶) 就衝左過去聯合醫院喇。我都唔記得o個日係咩時間過到去喇,總之個候診室就唔係太多人,我仲成日同人講「似乎一話唔俾居港權真係冇晒大陸人喎.....」。我隊左封醫生信埋去,交埋我o既身份証、老公o既身份証、地址證明,佢俾番張覆診單我,成件事就完畢喇。之前上網睇, d 人問應該去醫院登記好,定係去健康院登記好,d 人話如果去健康院就要等回覆先知有冇床位,因為健康院係張 d case 一日一 log 咁send 去醫院,如果你想去o個間醫院 full 左,你就要再諗下你想去邉間或者甚至冇得揀 (當然係揀返聯網以內o既醫院啦)。如果直接去醫院登記,就即時 check 倒你o既日子仲有冇床位收你咁話。我打去時其實姑娘都有問我住邊,我當時心中有鬼,就直接覺得佢係想叫我去健康院登記,但我o既住址實在太近喇,佢都冇 further 再講 d 乜。

登記完就啟航返屋企啦,奶奶問「走架拿? 唔使見醫生咩?」,老公話「過黎登記架ja,邊有咁容易俾你見倒醫生呀」,跟住佢就悻悻然咁去左買餸喇, hahahahahhahah. 

之後好多人都問我「有冇床位呀?」,我都係答「佢收左我囉」,講真,去得政府醫院都係諗住自己生啦,自己生,又唔似開刀咁可以揀日子,我諗收左就係架啦~  諗諗下,d 人成日話去私家醫院爭位,6週去已經話冇位,如果係連日子都要擇埋先去得私家醫院留位,真係太長遠喇... 我唔能夠想像........

1 則留言:

  1. c琪
    2013年7月26日上午10:37
    哦, 原來HK生仔係咁的!

    回覆刪除