2012年11月7日 星期三

32-33 week - 「大病」一場 + 健康院檢查

嘩原來我已經兩個禮拜完全冇 login 過 yahoo blog!!!

32 week,又係時候返健康院檢查喇。上次以為會排倒2星期覆診,點知都係排倒4星期,仲以為係因為我實在太冇野所以 fall into 2-4 week o個個 4 week 先覆診,但今次都一樣咁冇野而又排倒 2 星期覆診,所以我估計係因為我上次只係 28 週.... 未去倒佢 30 週以上要每 2 星期覆診o既指標,ok 啦,反正病假左去檢查冇著數 --- 此話怎講呢?因為我做緊o既野從來都冇開始過 handover 俾其他同事,而我亦「好盡責」咁只會攞半日病假,下午會返去做返我星期三下午o既 regular 工作,上兩次都係返屋企 hea 陣先出門口都仲得,今次等張醫生紙等到十二點幾..... 返到公司已經三點半 (當然亦因為我唔想咁早返去,施施然食個飯先慢慢出門口 ) ,下次 book 我十一點半,等得醫生紙黎即係幾時 ?!!! 於我我返去問秘書︰「如果我下次真係成四五點先返到黎,仲計唔計倒半日病假?」,佢都唔敢 say yes,咁既然醫生紙都係寫一日,所以我決定下次索性放一日假返屋企攤抖下 lu ~  (希望唔會開口中只攞到半日假紙啦.... touch wood.....唔會o既.....)

今日問診個姑娘好頹..... 佢話唔可以一日食一隻蛋,只可以一個星期兩三次,唔可以日日飲鮮奶,只可以一個星期兩三次 (咁可能我一日三杯又真係過份左 d o既.....),咁究竟我應該點食法呢 ?真係諗極都唔明..... 其實佢講懷孕期營養o個本小冊子我已經睇唔明即係一日要食幾多.... 而家佢咁講更唔明.... 咁唔緊要啦,我呢個禮拜冇再飲午飯後o個杯奶,下午茶都唔係日日有時間食,冇時間食就又飲少一杯,如果有時間食下午茶就只攞蛋白唔攞蛋黃咁囉... 下個禮拜又覆診啦,到時就知有冇輕少左,冇咪 ok 囉 ^^

之後去摸肚。小小心跳得 130左右,姑娘又冇話乜,咁即係 ok 啦 (之前都係150)。我同老公講︰「小小都幾 relax 下,跳得一百三十」。其實我只係驚佢有咩問題..... 不過佢都一路有郁,有時都郁得幾大力,咁應該 ok 啦。不過今次姑娘摸完肚又冇講話小小個頭咩方位..... 上次o個個有講.... 咁即係點呢 ? 

~0~0~0~0~0~0~0~

至於大病一場

話說星期三o個日咁遲先返到去,梗係做到嘔啦,再加上星期四有單大野,個個老細都好緊張,做到冇停手,仲講到明星期四要留夜 d standby。o個晚半夜醒時已經覺得有 d 頭痛,如果唔係要返去 standby 我真係會直接 call sick。返到去,頭冇痛,但肩胛骨、膊頭同頸同超痛,又 hatchi 流鼻水,所以出街買野時就順手溜左去睇醫生。今次醫生冇好似之前咁話我大肚唔好食藥... 更加只係 offer 左一日 sick leave 俾我 (上次有兩日,唔通覺得我想呃病假?!!!) ,既然得一日,我就問「可唔可以寫聽日? 今日走唔倒」,好彩佢都肯寫。

下午背越黎越痛,我知呢種痛唔關大肚重量事,又唔似感冒o個種痛,而且不停忽冷忽熱,心諗 -- 瀨野 --- 

(好攰喇... 要訓.... 有機會埋電腦先再續....)

沒有留言:

張貼留言