2012年11月28日 星期三

36 week - 健康院覆診

今日約左 8.45am.... 好早呀... 但係老公有好o既策略,今日我地訓到好晏,但由於始終係早上繁忙時間關係,等到第三架小巴先有位,過到去已經 9.15am,登記埋、量埋血壓驗埋小便,我地即刻就離開左健康院 --- 去食早餐 !!! 食左半個鐘返上去,老公仲o係樓下去埋個厠所,而我就上返去先,坐低冇幾耐,竟然就即刻叫我名,見埋姑娘出黎坐返低,老公先o岩o岩返上o黎。時間o岩o岩好 !

今日見姑娘,照舊都係冇乜特別啦。體重o既上升o係理想範圍之內 (0.8kg / 2 week),冇腳腫,冇抽筋。姑娘話今日睇完會俾我個 file 我自己 keep 住,我冇聽清楚,但應該個 file 係要隨時跟身,預備隨時生得時交俾醫生睇。

之後見醫生,醫生都係度肚同聽心跳啦。姑娘聽心跳會話你知跳幾快,但醫生聽就只會話「聽倒」咁樣,不過唔緊要啦,有又正常就得啦 。今日仲有做 B 型鏈球菌取樣,唔知關唔關事今日成日都覺得有 D 痕 :P

下次又唔使見醫生 lu,仲以為到生之前都係見醫生添。今日睇完先十一點幾,但老公話其實次次都係兩個鐘鬆 d,只係今日我地去左食早餐所以感覺等o既時間少左,不過今日等見醫生o既時間我覺得都係比預期中快的。

~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o~o

本來諗住今日睇完醫生就去商場買兩頂 bb 帽同厚袍,點知睇完醫生已經覺得好攰,又飛住雨粉,所以都係放棄左要行斜路先去倒o既商場,直接去左搭車返屋企。返到屋企隨即就訓左,冇轉過身,訓醒已經兩點幾 ....  ... 落去茶餐廳食個飯,仲諗住食完執下屋,點知返黎又隨即訓左 (4點),轉左一次身,訓醒已經7點 ... .... 又開飯,我同老公講,今日好誇,訓醒就食,食完就訓,訓返晒之前冇得訓o個 d :~~

話說幫我接手o既同事遲遲未得閒同我 hand over,但老細話佢要學晒我平時做開o既野,再加上有兩個新同事我要 train,自己o既工作亦都做, day time 已經忙,但如果時間處理得好都可以早早地收工。但呢個幾禮拜,相信係因為老細問o個個同事學晒我 d 野未,佢開始醒覺我仲有兩個禮拜就放假,佢好認真話要學要學,但日日都等到夠鐘放工佢先話「而家得喇」然後講到九點、十點。呢排已經忙到冇時間鼠落 canteen 食 tea,再一收工時間就俾佢 hold 住,搞到我連飯都冇得食,連續好幾日走o既時候連大家樂都收左....好彩老公堅持出黎接我收工同我去食飯,往往返到屋企已經十二點......真係好辛苦.... 好彩自從上次檢查開始決定放全日,如果唔係今日就試要下午返番去的話,實又俾佢 cher. ....

聽日又返工了,今日一整日都不停o係度諗仲有咩要教最新o個個同事,希望唔好灟。返多個零禮拜 ja !  不過之後就有另一條漫漫長路等緊我喇 

沒有留言:

張貼留言