2012年11月28日 星期三

善變的大肚婆

善變係天生的.... 冇辦法.....我係指 :~~

懷孕初期
會好怕自己佗唔穩,做親乜都驚唔知有冇影響,好乖咁乜都唔敢食 (但我好似乜都有做,好似當時仲有追巴士....不過我好少要真係跑住咁追巴士o既,頂多行快兩步o個種),當時成個腦入面只係諗住隨時有跌o既心理準備。

懷孕中期
過左 3 個月我都未敢覺得自己穩陣,因為西醫分界係 4 個月 (但滿12周o個日咁o岩 canteen 食雪糕,我都有食雪糕同小小慶祝滿12週,wahahahahhaah),到正式入左中期,就開始驚佢唔大,驚佢太早趕住出黎,又唔敢買 bb 野驚唔知會唔會最後用唔著。開始成日驚佢o既各樣器官唔知發展得好唔好,成日驚自己食 d 野唔知夠唔夠合適o既營養俾倒佢用黎製造。

28週
西醫認為滿 28週o既胎兒有能力o係母體外生存,所以 28週前作動就入急症室保胎,滿 28週就直入產房生出黎。滿 28週時,個人開始定 d ,因為知道佢隨時要出黎都應該可以冇事,於是開始諗要準備咩俾 bb,但依然有期望佢會足月先出世,但已經一路做住「隨時會生」o既心理準備。各樣器官應該大致發展好,只差樣樣都生大 d 穩陣 d,同埋尾呢幾個月係快速生長骨骼同肉o既時候,所以開始特登食多 d 蛋同奶,希望幫助倒 bb 造骨同肉。呢個時候最擔心o既係唔夠蛋白質同鈣俾佢,會搞到佢細細粒長唔大,會影響左佢一世。

滿36週
滿36週,即係已經足月,隨時出黎都唔會有問題,亦真係隨時會出黎。心入面由擔心佢身體,突然間變成開始擔心佢出世後o既硬件。屋企未執好,衫同床舖一路都未洗,由於咩都未買,心入面會成日盤算住如果突然間出世老公要即刻去買 d 乜買 d 乜 (雖然自己連走佬袋都未開始)。上個 weekend o係朋友度收倒一大袋佢大女o既初生衫仔,裡面仲有個睡袋,連我最諗唔掂o既睡袋都有喇,數埋就只係爭兩條厚包被同帽,bb 出世就可以返倒屋企。 

~ o ~ o ~ o ~
 
我係想講,原來大肚婆善變係冇辦法的,因為真係面對住唔同o既環境、條件同變數。整個懷孕期並唔係單一o既事,身體狀況亦唔係一直都一樣。一路打呢篇o既時候,小小一路o係個肚入面掃來掃去,我o係度諗,究竟未來o既日子會係點呢?佢出世之後會係一個點樣o既世界呢?各樣各種o既情況唔係我事前可以想像,所以對山羊座o既我黎講,懷孕其實係一件好大壓力o既事,因為山羊座o既我最鍾意所有野都完全掌握、有晒計劃、有晒時間表、預早做好準備,但事實係懷孕呢件事係完全不受控制、冇得彩排. . . . .

btw, 富媽媽最後因為 bb 唔肯調頭,最終安排左o係38週開刀,出世 6磅幾。

沒有留言:

張貼留言