2012年11月11日 星期日

「大病」一場 續

o個日雖然好唔舒服,但要 standby 都冇辦法,頂倒幾耐頂幾耐,況且已經攞倒第二日o既病假,所以個心係諗︰「死就死啦,反正聽日星期五,仲有得抖星期六日」。由於 standby 的工作冇出事,所以我有時間做定星期五o既工作 (而不幸地星期五o既工作係包括做定星期六日o既野,所以其實係勁多野要做定先),一路做做估,做到八點,director 返到黎 office,即係等於我地 standby 結束,我亦正好完成埋 d 手尾, send 個 email 話自己會 take sick leave,跟住就走喇。

做到都冇時間落 canteen 食 d 野,收工要搵野食先啦。但個人實在太辛苦喇,背脊又勁痛,又感覺倒個肚硬晒,唔想食飯,只想食個粉麵,但大家樂晚市冇粉麵,但我亦行唔倒遠 d o既茶餐廳喇,好辛苦好辛苦,諗左一陣,決定都係要搭的士返屋企,返左去再算,因為我估我應該冇辦法支持o個一個鐘o既巴士車程 (搭左百幾蚊過海 .... 其實都有 d 肉痛,但唔夠o個該肉體咁辛苦,而且個肚唔舒服,我唔係太敢搏)

的士返到屋企附近時. .... 真係人算不如天算,前面好似o岩o岩撞左車,此路不通..... 於是改道去左上少少o既電梯口落的士.... 搭扶手電梯落返去... (三條電梯).... 行完o個三條電梯,我真係最後一點力都用盡,連o係屋企樓下茶餐廳等野食o既力都冇喇... 於是我 larn 左返上樓... 用最後一點力... 開個火.... 煮左個麵.... 乾啪左.... 然後就入房訓左落床,幾耐訓著我真係唔記得.....

o個晚我痛醒左好多次,每次都要坐o係度拉筋先舒服d,而且膝頭對上o既肌肉好痛,但奇怪地係好似行完山過勞o個種拉傷o既痛,膊頭都係o個種痛。由於唔知係咩事同唔知係咪感冒,同埋反正都咁痛,於是每次醒我都起身去飲水同去厠所,希望飲多 d 水可以幫助倒身體自我療癒o既過程。

由於前一晚又冇食下午茶又冇正式食晚餐o既關係,第二朝好痛但又勁肚餓。老公最初並唔知其實我係咁嚴重,好似平時咁話叫我起身同我落街食早餐,我話「唔得呀我落唔倒樓」,佢了解左一排先知原來我係咁唔舒服 (因為佢返到屋企我已經訓左其實係好平常,佢仲未知我琴晚做過 d 乜),於是佢落街買左三個麵包返上黎擺左o係床邊櫃,我再番訓左一陣又再痛醒先一次過食左兩個麵包 (真係好肚餓 .... :P)

星期五就係咁樣訓訓醒醒之間渡過,有時訓唔倒就坐軟攤o係梳化度,可以話係一訓低就痛,到星期六都仲係咁,仲因為痛而喊左好幾次,一路喊一路問︰「究竟我咩病呀~?」,因為平時腸胃炎呀頭痛呀都好,再辛苦只要訓得著就可以有一陣冇事,但今次呢個痛係令人訓唔著之餘仲會痛醒,而且有少少係越訓越痛 (因為係膊頭同背痛,到星期六o既時候我問自己︰已經痛左三十幾個鐘喇,到陣痛o既時候究竟我捱唔捱得住?

其實我係可以食 panadol 的,但其實我有少少懷疑我呢種似肌肉拉傷o既痛食 panadol 其實有冇用。同時我都擔心我咁辛苦其實唔知會唔會反而影響到 BB 呢 ? 真係唔知 ....

好彩到星期日已經好返好多了,而且因為前兩日訓得唔好而且痛到好攰o既關係,星期日日間反而訓左好多,夜晚八點幾先起身食晚飯,搞到當晚訓左o係張床度成兩點幾都未訓得著 ...  ... 聽日返工點算呀 ....

沒有留言:

張貼留言