2013年6月5日 星期三

繼續堅持、從不勉強

繼續堅持、從不勉強
小小近月的濕疹,某程度上成為了我繼續長期餵人奶的動力。爛面已經好煩,唔能夠想像如果小小係真正o既濕疹濕到一身都係o既話我會點,可能會想長期擺佢o係婆婆度唔湊返黎。
自從佛誕週放假勁埋身餵,返工後奶量回升,我每日都好感恩,而且會讚兩個乳房「好叻」,目前為止奶量都仲 keep 住,夠食就得,奶量跌前係靠中午o係公司泵o個餐為主,一早一晚泵o個次都未必夠一餐,而家托賴早午晚三次泵奶都係以一餐為目標。
小小滿五個月,記得o係小小三個月時,因為已經返工泵奶泵左一個月,meet左三個月o既 target,當時有一刻係覺得︰「仲有三個月,我捱唔捱倒?」,其時答自己係︰「仲有十二個禮拜je,都過左四個禮拜啦」,過左o個個平台期之後,有時會發覺自己唔記得左 lunch time 唔係泵奶o既生活係點樣,開始有 d 已經適應左o既感覺。到小小五個月喇,會發現「咦?! 就黎泵夠六個月大喇喎」,但其實心態已經步入另一個階段 --- 覺得泵奶都唔係咁難 je,由以前望緊希望第時只係早晚埋身就 ok,咁就唔使泵奶,到而家o係度盤算緊就算六個月都會需要日頭有奶食,唔會咁快完全食晒糊仔,所以其實奶仍然係必須的。既然一直小小對奶o既需求都冇增加太多 (而家都仲係食緊 4安幾一餐),繼續泵奶留俾佢日頭食應該唔難。
返入正題。今日泵奶似乎有 d 唔順利,左邊泵到 2oz 就完左,右邊泵順都係得接近 4oz。時間尚早,於是繼續照泵,有又好冇又好,泵泵下、鍊鍊下又有幾下出,就係咁泵泵下又有 4安幾,貪心的我又諗︰「如果可以夠 5oz夠一餐就好喇」,但心知已經空泵左好耐其實好難滴得出成安,於是心入面浮起一句「從不勉強」就熄左個泵,點知一拎上黎見倒原來足左 5oz,真係好開心!


之前老公成日叫我唔好太緊張有幾多,但我不能自控會擔心泵唔夠就唔夠食。我諗好大程度係因為小小已經5個月,會覺得「唔夠食咪開始食糊仔囉」,早食糊仔比要食奶粉個感覺爭好遠,另外,前排有冰奶到期要掉,老公同媽咪都覺得「有奶多都唔使冰啦,反正冰左都係用唔著,不如每餐俾多 d 佢食唔使就住就住」,由於咁講,老公再講「唔夠食開冰奶咪o岩囉」所以驚唔夠食o既壓力減輕左頗多。
其實餵人奶真係好攰好攰。上星期六奶奶又有事撻著我時,我直情失控咁o係廳係咁喊,我話我返工已經做唔停 lunch time 都要泵奶一放工又撲返屋企真係好攰好攰,當時本來我要泵奶 (因為老公餵左一餐),但當我喊住泵時真係一滴都冇,老公見倒好震驚,第二晚即刻帶左我出街食晚飯 :P  佢話估唔到會係咁真係一滴都冇
對於餵人奶,一路以黎都只係不停堅持。最難o既部分已經過左喇,小小,為左你我會繼續堅持、繼續努力。

3 則留言:

  1. c琪
    2013年6月11日 下午10:10
    我正在懷疑緊, 我應該餵到3個月產假完左就算, 還是可以試下返工PUMP, 餵到6個月?
    見到你咁有恆心, 係我既好榜樣, 我都想學你餵到WHO建議的6個月, 但唔知得唔得呢.
    我有d問題想請教你呀: 1)每次泵奶要用幾多時間架? 2)兩邊的奶可否放在同一個奶樽?

    小小媽媽
    2013年6月12日 下午9:30
    你咁問得, 估你係用雙泵? 其實奶只要o係同一溫度就可以溝埋 (餵o既時候都要溝埋倒夠一餐啦 right?) , 用雙泵都可以一泵完就倒埋一樽先雪. 遲d你知道佢一餐用幾多, 我覺得可以考慮倒到一餐o既份量先雪(i.e. 一樽係一餐, 淨返o個d就由佢細細樽, 一樣多d一樽少d....希望你明我講咩啦....^^), 咁攞返出黎餵時就放便好多, 唔使臨餵先倒來倒去. 最後, 將兩樽奶溝埋時當然都要考慮佢地各自o既"生產日期"啦.
    每次泵奶我要用30-40分鐘, o係公司泵時連埋開檔收檔點都要45分鐘....

    回覆刪除
  2. 小力媽媽
    2013年6月7日 上午6:52
    加油呀,時間好快過,我打算餵到一歲。(≧∇≦)

    回覆刪除
  3. kiki
    2013年6月5日 下午2:54
    你好叻,堅持左咁耐,好欣賞你^^加油呀!!

    回覆刪除