2013年6月10日 星期一

有關母乳餵哺的文章


http://www.inmediahk.net/node/321718

呢篇文寫於 2008 年,今日2013年睇返仍然覺得好 update,原因係香港o係母乳餵哺上可以話係冇進步過。

我好好彩,係未決定生 / 未有左時身邊已經有人係餵人奶,佢個女而家歲半,佢係我人奶路上好重要o既一個教練同輔導員,坐月時我經常打俾佢同 whatsapp 佢問題,佢都好有心機咁同我分享,我好大程度係以佢為偶像去堅持餵人奶呢條路。

好記得有一次我地要決定開始泵奶o既問題,當時點解要開始諗泵奶係因為姑娘見我情緒實在好差建議我要休息,所以如果放唔低餵奶粉就要泵奶,我打電話俾呢個朋友,我諗我當時係講唔出我問題係咩,只係好亂唔知點算,佢同我講,唔使因為補奶粉而覺得 guilty,餵倒人奶已經好好架喇。

產假後期個人正常返 d 之後,開始睇好多 baby-kingdom 人奶版,見倒個個都話披條巾就餵奶,我都覺得「冇問題丫」,但其實如果可以有間乾乾淨淨o既房可以俾 bb 唔使冚住食當然更好啦,但其實我從來唔奢望有咁o既地方,只係o係健康院同攞出世紙時試過,因為我地唔算帶小小出好耐街,又唔係去 d 高級商場 (高級商場如 ifc, element, pacific place 都有好好o既餵奶房。點知琴日o係 apm 竟然發現原來大換片區入面有間可以鎖o既餵奶房,仲寫明用前用後請通知管理處,我上一手應該係就咁走左,我去到時係吉房冇鎖,期間有人黎問有冇人,我用完後 call 管理處,聽電話同黎鎖門o既人都好 nice,唔覺得佢地有覺得我令佢地做多左野,一個冇 feature bb 野o既商場竟然有咁o既安排同咁o既態度,真係估唔到。

又離題

上文作者話,而家想餵母乳o既媽媽「最需要的幫助──由有經驗或受過訓練的人士﹝於最適當的時間──產後﹞在現場指導正確的餵哺姿勢和嬰兒吸吮技巧──卻欠奉」真係講得好o岩, pro 如健康院人奶姑娘都好明顯係紙上兵,又或好 pro 於將人地個 b o係人地身上放來放去話「拿,咁咪得囉」,而唔明白當個 b 係o係自己身上時根本又係另一回事。

到我從「亞產後抑鬱」中恢復、可以正常生活之後,我同我呢個朋友都好同意返工之後成功餵人奶重要o既唔係媽媽本身 (當然仲有屋企o既支持),而係公司同事o既支持,如果公司同事有意見,令自己行開一陣都唔得 (我利用自己 lunch time 都要遲15分鐘先返埋位,坐我隔離位同事好樂意幫我頂我 d 電話,so far 仲未有怨言。上個禮拜開始有其他同事問我諗住餵到幾時,我每每好認真咁諗,然後話「到有一日我覺得唔得喇我真係唔想再泵喇,咁就停囉,目前都仲 ok」,其實自從小小滿五個月,我都開始諗緊呢個問題,我一路憧憬可以唔使泵只係早晚餵o既生活,原來係一歲先會發生架!!!! hahahahaha!!! anyway, 見步行步啦。

沒有留言:

張貼留言