2013年6月15日 星期六

埋身 vs 餵樽 plus 乳頭混淆

臨生前上左個陪月班,一直都好想記低班上學過嘅野,但一直都唔記得寫。今朝等小小起身時(今日星期六)上baby kingdom,見到兩個post令我諗起要寫返呢個題目。

有一個 post 係講佢就快要返工,之前一直都係埋身,最近想俾 BB 開始學用樽食奶,但一用樽 BB 就唔肯食,最後都係要埋返身,佢好擔心唔知點算。有 jm 叫佢試下俾第二個餵,亦有人話返左工之後唔食樽就冇得食 BB 自然會肯食樽。
又有另一個媽媽反而係 BB 食過樽之後唔肯埋身,佢話健康院姑娘話「即係等於有叉俾你用,就唔會想用返筷子啦」。

陪月班o既導師係人奶湊大左三個女o既媽媽,由於我地第一堂遲到o既關係,所以我一路都唔知究竟呢個導師係「資深陪月員」丫,定係「專業護士」。有一堂佢o個三個女黎左接佢放學,三個都好 sweet 好癡身 (我有一刻好陰謀論咁諗,係咪特登叫三個女出黎增加說服力? 不過其實都唔需要啦,因為坐得o係o個度o既 couples 都已經交晒學費啦,hahahahahah)。
okok 又離題,講返 埋身vs食樽 同埋 乳頭混淆
導師話其實所謂乳頭混淆就係︰如果你打算埋身餵你就一直埋身餵,樽就留返俾其他人例如爸爸餵啦,總之一個人只用一種方法餵,BB自然就知道唔同人食法唔同,如果你又埋身餵又樽餵,BB就會搞唔清楚究竟要點食。
其實所謂乳頭混淆,好多時咪就係講緊俾BB咬損囉。BB咬損係因為太大力或者位置唔正確(咬得唔夠入)。奶咀就算係乜膠整都好,始終係膠,一定係硬過乳頭的,所以如果BB用左食奶咀o既方法埋身食,會咬損都真係不足為奇。
我臨返工前大約兩至三星期都有開始俾小小食奶樽俾佢適應同學習,好彩爸爸係 home office,當時因為婆婆仲返緊工,所以就要靠爸爸餵小小,我就會喱埋,有 D prefer 埋身o既 BB 會因為知道媽媽o係附近而唔肯食奶樽,富媽媽個 BB 就係呢種 BB。小小最初都食得唔係好多,婆婆當時都係話「驚咩丫,到冇得揀o既時候佢就自然會食架啦」。

每個BB o既性格都唔同,有 D 鍾意食樽因為食樽唔使用力,有 D 鍾意埋身因為埋身好味 D。有時會覺得自己唔識用奶樽好白痴,但老公就被逼一o黎就要餵初生食奶樽,所以會覺得老公好叻。其實我覺得咁都係一件好事,BB 真係會識跟有奶俾佢食o既人 (咁好正常je,算係求生技能),有一排因為我少左奶想多 d 埋身,即係話老公少左餵奶,佢o個排話小小唔係好蘇佢;又話說以前未開始餵樽時,有一次小小喊肚餓時老公俾水佢 (當時應該係滿月前後,當時未完全明白母乳按需要餵哺o既真諦,所以照婆婆建議跟三小時 cycle,未夠鐘就餵水),佢見倒奶樽一啖咬落去,但味道唔對路,根據老公形容係小小做左一個「你呃我」o既表情然後喊得更大聲,自o個次之後小小一直唔肯食老公俾佢o既奶樽,直至一次老公話「奶黎架,有味架」跟住夾硬質個奶咀入佢個口度,小小食左一啖,咦真係喎,跟住即刻猛啜猛啜。(以上係我老公o既描述 ^^)
有時間繼續...

沒有留言:

張貼留言